رئیس سازمان تبلغات اسلامی کشور:

مردم با تاثر از سیره صدیقه زهرا (س) پای انقلاب ایستاده اند

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) اقتدار و استقامت در قیام را به ما می‌آموزد، گفت: طی سال‌های بعد از انقلاب مقابل هجمه‌های دشمن استقامت کردیم و این اقتدار همه جانبه از برکت ایمان به ائمه اطهار است.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۰۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تجمع فاطمی در کرج با اشاره به اینکه مردم با تاثر از سیره فاطمه زهرا (س) همواره پای انقلاب، مکتب آن و عدالت خواهند ایستاد، گفت: ایشان به رغم وجود دردانه ای که داشت برای اقامه حق قیام کرد و به شهادت رسید.

مردم با تاثر از سیره صدیقه زهرا (س) پای انقلاب ایستاده اند

حجت الاسلام محمد قمی استقامت و تداوم قیام ائمه را لازمه جامعه امروز دانست و افزود: مردم در 4 دهه انقلاب ثابت کرده اند که اهل استقامت بوده و پای آرمان های آن ایستاده اند.

وی فاطمه زهرا (س) را مصداق قیام حق علیه باطل عنوان کرد و اظهار داشت: امام (ره) در هیاهوی انقلاب سال 57 همواره می فرمودند: مراقب باشید قیامتان برای خداوند باشد.

رئیس سازمان تبلغات اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در وصف امام (ره) فرمودند: ایشان به همه نشان داد که علی وار زیستن و تا آستانه مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست.

حجت الاسلام قمی در خاتمه خاطر نشان داشت: مقام معظم رهبری همچنین درباره معمار کبیر انقلاب عنوان کردند که امروز ما قیام برای خدا را مدیون امام (ره) هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار