بیانیه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی

دهه فجر امسال جشن چهل سال ایستادگی و سربلندی ملت است

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از آحاد ملت ایران برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۶۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از آحاد ملت ایران برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

 

به گزارش فارس، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ(قرآن کریم، سوره مبارکه آل عمران، آیه173)

با سلام و تحیت خدمت مردم همیشه سربلند ایران؛

مردم ایران در تاریخ طولانی خود در این سرزمین پرگهر، چه پیش از برآمدن آفتاب اسلام و چه پس از بهره‌مندی از هدایت محمدی(ص)، همیشه کوشیده‌اند وظیفه خود را در قبال این سرزمین، منطقه غرب آسیا و حتی در جهان به بهترین نحو ایفا کنند. هر لحظه از تاریخ ایران یادآور یک واقعه عزیز و یک جان‌فشانی سترگ است که صرف اعتلای پرچم اسلام و عزت وطن شده است. اکنون که در آستانه بیست‌ودوم بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، لازم است نگاهی سراسر خردمندانه به تلاش‌های ملت سرافراز ایران در تاریخ معاصرشان انداخته و چراغ عبرتی برای آینده پرامید این مرز و بوم فراهم سازیم.

اکنون در حالی چهلمین سالروز انقلاب اسلامی ایران را جشن می گیریم که چهل سال گذشته آبگینه چهل سال شرارت مداوم استکبار و چهل سال مقاومت عزتمندانه ایران اسلامی بوده است. در چهار دهه گذشته شدیدترین تحریم‌ها و بزرگ‌ترین سنگ‌های دشمنی به جرم ظلم ستیزی، استقلال خواهی و عدالت طلبی پیش پای مردم بزرگ ایران نهاده شد و چهل سال است دولت‌مردان ایالات متحده آمریکا، سران رژیم صهیونیستی و کشورهای بی آبرو و مرتجع منطقه تمام تلاش و دلارهای خود را به منظور مقابله با این نظام اسلامی و مردمی به کار بسته اند. چندی پیش نیز یکی از مقامات ارشد ایالات متحده با لحنی سرشار از نخوت و غرور ادعای غروب آفتاب جمهوری اسلامی پیش از  چهل‌سالگی را مطرح کرد غافل از آنکه خداوند مکر و حیله آنها را بی اثر نموده و یاری رسان امت اسلام است. به راستی که سزای ابرهه استکبار چیزی به جز سنگ سجیل نیست و خداوند نیز تمامی اسباب را به کار نمی‌برد مگر برای رفاه، امنیت، عدالت و الفت ملتی که برای عبادت او و جاری شدن کلمه حق، خالصانه می‌کوشند.

تقارن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران با ایام فاطمیه را می‌توان از جهاتی به فال نیک گرفت و با نام فاطمه زهرا(س) که با وجود قلت عمرش، به برکت کثیر کوثری دست یافت و با تلاش بی‌وقفه‌اش برای دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های اخلاقی همچون عدالت، از هیچ چیز فروگذاری نکرد، به جوانان نسل جدید انقلاب این نکته را یادآوری می کنیم که امنیت، استقلال و آزادی امروز ایران اسلامی به دست نیامده است مگر با مجاهدت و در آینده نیز فقط با مجاهدت مداوم حفظ خواهد گردید.

کارنامه چهل‌ساله انقلاب اسلامی ایران نشان از پیشرفت هایی ممتاز و منحصر به فرد در عرصه های معنوی و مادی کشور است که با دوران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و لازم است نخبگان کشور در تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی کوشش کنند تا تلاش دشمن در ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و تطهیر رژیم منحوس پهلوی بی اثر شود.

توجه به نقاط ضعف و کمبودهایی که در اثر بی تدبیری برخی از کارگزاران نظام به وجود آمده، نشانگر این تجربه بزرگ تاریخی است که هرگاه به اصول انقلاب اسلامی پای بند بوده و به مردم اعتماد نمودیم، موفق شده ایم و هرگاه چشم "تدبیر و امید" به دست بیگانگان داشته ایم، عقب مانده ایم.

در شرایط کنونی که دشمنان خارجی و خائنان داخلی به دنبال ایجاد فشار اقتصادی و نارضایتی اقشار مختلف مردم هستند تنها توجه به ظرفیت های داخلی و میدان دادن به جوانان متعهد و متخصص انقلابی در عرصه های مدیریتی، راهگشای مشکلات کشور خواهد بود.

ما از رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله) و تمامی مسئولانی که در این‌سال‌ها برای عزت و توسعه این مرز و بوم کوشیده‌اند، سپاسگزاری می‌کنیم و ارزش زحمات آن‌ها را می‌دانیم. ضعف‌ها و ناکامی‌ها قابل جبران است و از مسئولین دلسوز کشور انتظار می‌رود که با همّ بیش‌تر با بهره‌برداری از منابع مادی و انسانی بی‌بدیل ایران اسلامی، برای تدارک پیشرفت کشور بکوشند. استکبار جهانی امیدوار است که ‌بتواند با القای نامیدی در ذهن و قلب ملت ایران و بزرگ نشان دادن ضعف‌ها و ناکامی‌ها، آن‌ها را از راهی که چهل سال است پیموده‌اند، بازگرداند اما همان‌طور که در این سال‌ها ملت ایران رویای آمریکایی‌ها را به خواب آشفته‌ای بی‌تعبیر تبدیل کرده‌اند، امسال نیز با حضور خود در راهپیمایی جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، سیلی سخت دیگری به چهره نحس استکبار می‌نوازند.

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی از تمامی ملت شریف ایران به خصوص جوانان، می‌خواهد که با حضور پرشور خود در این راهپیمایی وفاداری خود به این عمارت چهل‌ساله را ابراز کنند.

وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی»

ارسال نظرات
آخرین اخبار