بیانیه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت به مناسبت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
جبهه پیشرف، رفاه و عدالت طی بیانیه‌ای به مناسبت دهه فجر و یوم الله 22 بهمن از آحاد ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۶۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،  جبهه پیشرف، رفاه و عدالت طی بیانیه‌ای به مناسبت دهه فجر و یوم الله 22 بهمن از آحاد ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 

به گزارش فارس، متن کامل بیانیه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

انقلاب ماانفجارنوربود(امام خمینی)

در آستانه چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی قرارگرفته‌ایم، چهل سال پرفراز و نشیب در مسیر نورانی انقلاب اسلامی که ایستادگی و مقاومت تمام عیار ملت بزرگ ایران اسلامی و فرزندان برومندش در کنار خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب، افتخارات و دستاوردهای عظیمی را به وجود آورد.

آمریکا و ابرقدرت‌ها که ناباورانه رژیم وابسته ایران را ازدست رفته می‌دیدند، تمام تلاش و همت خود را صرف مقابله با نظام نوپای جمهوری اسلامی کردند.از تهدیدها، تحریم‌ها، حمله نظامی طبس، کودتای نظامی نوژه، ترورشخصیت‌های موثر و مسئولین نظام در۷ تیر و ۸ شهریور و شهدای محراب و مردم کوچه و بازار و در نهایت جنگ تحمیلی ۸ساله تمام عیار در جبهه های جنوب و غرب کشور گرفته تا تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم طولانی که ادامه دارد.

در تمامی این توطئه‌ها و دشمنی‌ها آنچه باعث ناکامی دشمنان و تداوم راه انقلاب گردید، ایمان راسخ ملت و رهبری حکیمانه امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) ومقاومت و اتحاد یکپارچه مردم بود که در نهایت عنایات الهی شامل حال مردم شد و شاهد آن بودیم که بارها و بارها دشمنان ما مجبور شدند به عظمت و پایداری ملت ایران اقرار نموده و درمقابل آن اظهار عجز نمایند.

با همه این توطئه‌ها وسنگ‌اندازی‌های دشمنان مردم ما شاهد دستاوردهای بزرگ و عظیم فرزندان خویش بوده‌اند. در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی، علمی فناوری و...کشوری که در سال ۵۷ در تمامی زمینه‌های اداره کشور وابسته به بیگانگان و واردات محصولات خارجی بود و در پشتیبانی و تدارکات جبهه‌ها با مشکلات زیادی مواجه بود، امروز نه تنها در زمینه‌های نظامی و تولیدابزار و ادوات جنگی نیازی به بیگانگان ندارد و به خودکفایی کامل رسیده و می‌تواند از مرز و بوم خود دفاع جانانه کند، بلکه در صنایع مختلف دفاعی و فناوری‌های روز دنیا دارای رتبه‌های برتر و قابل قبول جهانی است و شاخص‌های رشد و توسعه علمی را در ارزشیابی‌های بین‌المللی به دست آورده است.

در عرصه تولید علم و دانش، شاخص‌های سلامت، درمان بیماری‌های صعب العلاج، سلول‌های بنیادی، فناوری‌های نانو، انرژی هسته‌ای، تولیدات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد،
سدسازی و... در رتبه‌های بالای جهانی و در میان  ۱۰ (ده) کشور برتر جهان و در منطقه رتبه اول را احراز نموده است.

توسعه کمی و کیفی آموزش عالی و افزایش تعداد دانشجویان، دانشکده‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی کشور را از نیروی انسانی متخصص در تمامی رشته‌ها بی‌نیاز نموده است و فارغ‌التحصیلان نخبه ایرانی در سراسر جهان افتخارآفرین هستند.

آحاد ملت ما با تمام وجود دریافته است که برای بدست آوردن استقلال کشور فرزندان عزیز خود را تقدیم راه اسلام و انقلاب کرده و قدر و ارزش این دستاورد بزرگ را می‌داند و لذا امروز علیرغم جوسازی‌های ماه‌های گذشته آمریکا و رسانه‌های بیگانه که جمهوری اسلامی نمی‌تواند چهل سالگی انقلاب و نظام خود را ببیند با افتخار دهه مبارک فجر را بزرگداشته و جشن می‌گیرد و بار دیگر فریاد دفاع از اسلام، انقلاب، نظام اسلامی و رهبری خود را به گوش جهانیان خواهد رسانید.

آنچه در این زمان باید مورد توجه مسئولین دستگاه‌های اجرایی و قوای سه گانه قرار گیرد آن است که باید تمام همت و تلاش خود راصرف رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نمایند تا ملت عزیز و غیور ما شاهد روزهای بهتر و رفاه و آسایش بیشتر باشند.

شرایط اقتصادی و معیشتی امروز کشور زیبنده این مردم نیست.اصلاح وضع موجود و برخورد با متخلفان و افرادی که شایستگی لازم را در مسئولیت‌های فعلی ندارند، حداقل اقدام مسئولین کشور است.

مقامات ارشد کشور باید به قدرت لایزال الهی و مقاوت این ملت بزرگ تکیه کنند و باعزت و افتخار در مقابل ابرقدرت‌ها و قدرت‌های استکباری بایستند و از کیان ملت ایران دفاع کنند و بدانند که تجربه دل بستن به آمریکا و اروپا تجربه شکست خورده و خیانتی بزرگ است و نباید دوباره در مذاکرات بین المللی اشتباه کرده و بلغزند که در این صورت باید در مقابل مردم و تاریخ پاسخگو باشند.

جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت تمامی آحاد ملت و اقشار مختلف را برای حضور باشکوه در سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای عزیزمان می‌باشد، دعوت نموده و در کنار صفوف به هم فشرده مردم در این جشن بزرگ ملی شرکت می‌نماید.

جبهه پیشرفت،رفاه وعدالت

ارسال نظرات