نماینده مردم بناب در مجلس گفت: مردم با حضور گسترده در ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با ولایت فقیه و آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب خواهند داد.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۶۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، ضیا الله اعزازی ملکی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمان خبرگزاری فارس، در خصوص حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خنثی کردن طرح های دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال جاری از همه سال‌ها حساس تر و مهم تر است و باید به دلیل این اهمیت مشتی که بر دهان استکبار جهانی می‌زنیم محکم‌تر از سال‌های گذشته باشد. 

وی افزود: مردم از مسئولین کشورمان بسیار جلوتر بوده و به خوبی حساسیت ۲۲ بهمن سال 97 را جدی تر از سالهای قبل می‌دانند و به نظرم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن میلیونی‌تر از سالهای گذشته خواهد بود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با حضور جدی و گسترده در ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با ولایت فقیه و آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: با آنکه مردم تحت فشار اقتصادی بود و آمریکا و غرب و اذنابش در حال تهدید و تحریم و ارعاب نظام ما هستند ولی مردم به خوبی می‌دانند همه این فشارها برای انحراف و منصرف کردن نظام جمهوری اسلامی و مردم از اقدامات، اهداف و آرمان های جمهوری اسلامی و انقلاب کشورمان هستند اما مردم ایران کاری خواهند کرد که آنان از کرده‌های خود پشیمان شوند.

اعزازی ملکی از مسئولین نظام جمهوری اسلامی خواست حالا که مردم برای رضای الهی و حصول اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی به میدان آمده‌اند بهتر است مدیران و مسئولین کشور اهتمام جدی‌تری در خصوص رفع مشکلات مردم به خرج داده و بیش از پیش پا در رکاب مردم باشند.

وی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن قطعاً منجر به افزایش بیشتر اتحاد ملی و انسجام اقشار مختلف جامعه خواهد شد چرا که این راهپیمایی هرساله چنین کاری را کرده و خواهد کرد ضمن اینکه امیدوارم یک صدا شدن همه زعمای قم و افراد برجسته سیاسی بر لزوم گسترده بودن و متفاوت بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن سالجاری تاکید دارند برای رفع مشکلات کشور هم اینگونه عمل کنند و بار بر دوش مردم را بردارند. 

ارسال نظرات