رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش گفت: به دست آوردن استقلال کامل ایران اسلامی در برابر دشمن بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۷۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش، با اشاره به این موضوع مبنی بر اینکه مسئولان بدون مردم هیچ هستند، گفت: اگر مردم باشند، مسئولان می توانند سیاست ها وراهبردهای خود را پیش ببرند. همچنین مسئولان بدون مردم صفر هستند.
وی افزود: استقرار حکومت خدا به جای حکومت طاغوت و ارتقای استقلال و به دست آوردن استقلال کامل ایران اسلامی در برابر دشمن بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.
رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش تصریح کرد: اگر دشمن از دستاوردهایی که در این نمایشگاه ها به نمایش گذاشته شده مطلع شود، یقینا آنها را در رسیدن به خود از گذشته ناامید تر خواهد کرد و بازدید از این نمایشگاه امید به دستیابی آرمان های بلند تر را در دل مردم بیشتر می کند.
وی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را محلی مناسب برای برگزاری نمایشگاه ملی دستاوردهای ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این موزه بیانگر ارتباط روحی میان مردم و آفرینندگان حماسه دفاع مقدس است، درحقیقت می خواهیم بگوییم پیوند ما با فرهنگ ایثار، شهاد و جهاد در راه خدا هرگز گسستنی نیست.

 
ارسال نظرات