برگزاری ویزیت رایگان پزشکی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی جهت نمازگزاران نماز جمعه در مصلی کرج به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز، نظام پرستاری استان البرز، شورای دانشجویی نظام پرستاری، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان البرز و دانشگاه علوم پزشکی البرز
کد خبر: ۹۱۰۹۹۸۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

دکتر علی جمال محمدی گفت : با حضور اعضای بسیج جامعه پزشکی، شورای دانشجویی نظام پرستاری استان البرز، کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان البرز و دندانپزشکان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز
در این اقدام، انجام معاینات اولیه دندانپزشکی، کشیدن و ترمیم دندان و تست قندخون و فشارخون و آموزش های لازم در خصوص بیماری های فشارخون و دیابت توسط پرستاران بسیجی، شورای دانشجویی نظام پرستاری، کارشناسان فوریتهای پزشکی و دندانپزشکان به صورت ویزیت رایگان از نمازگزاران نماز جمعه مصلی کرج صورت پذیرفت.

 ریاست بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی، شورای دانشجویی نظام پرستاری، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان البرز و دانشگاه علوم پزشکی البرز توانستیم نزدیک به ۲۵۰ نفر از نمازگزاران را به صورت رایگان ویزیت نمائیم.

 دکتر علی جمال محمدی افزود : در این برنامه دانشجویان پرستاری، کارشناسان فوریتهای پزشکی و دندانپزشکان به انجام ویزیت رایگان دندانپزشکی، کشیدن و ترمیم دندان و تست قندخون و فشارخون مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم به این عزیزان داده شد.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ادامه داد : این طرح در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان کرج و ویژه نمازگزاران شریف برگزار شد.

وی ادامه داد : در این برنامه به صورت رایگان از مراجعه کنندگان عزیز تست قند و فشارخون گرفته شد و آموزش های لازم در خصوص بیماری های دیابت و فشارخون داده شد و به معاینات دندانپزشکی، کشیدن و ترمیم دندان مراجعه کنندگان پرداخته شد.

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه نمازگزاران از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

دکتر علی جمال محمدی در آخر گفت : از همکاران سازمان بسیج جامعه پزشکی، شورای دانشجویی نظام پرستاری، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان البرز، دانشگاه علوم پزشکی البرز و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

 

ارسال نظرات