همزمان با ایام فاطمیه ودهه فجر؛

یادواره شهدای بخش خانمیرزا برگزار شد

همزمان روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و ایام الله دهه فجر، یادواره 61 شهید بخش خانمیرزا با حضور مردم و مسئولین در مسجد جامع المهدی(عج) آلونی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۹۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهر لردگان در اين يادواره ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و گرامیداشت چهل سالگی انقلاب گفت: شهدا براي زنده نگه داشتن آرمان هاي انقلاب و امام رحمت الله عليه پا در عرصه نبرد با بدخواهان انقلاب اسلامي گذاشتند.

حجت الاسلام مهدی تاج زاد افزود: شهدا به اين نكته واقف بودند كه عمل انسان را ديگري انجام نمي دهد و مي بايست خود او تلاش كند چنانچه در روايت آمده است كه رزق انسان را كسي نخواهد خورد و خداوند متعال رزق هر كسي را مي دهد و كسي كه با تلاش خود رزقش نصيبش شود اوست كه رستگار خواهد شد.

تاج زاد ادامه داد: انسان در نهايت خواهد مرد و طعم مرگ را خواهد چشيد؛ اما خوشا به حال آنانكه مرگ برتر را انتخاب كرده و براي رسيدن به محبوب خويش از بهترين مسير عبور كردند و آنان همان شهدا هستند كه فهميدند اين دنيا فاني است و بايد كوچ كردو لذا با بهترين مرگ پا در جهان ابدي گذاشتند.

امام جمعه لردگان با اشاره  به اهميت برگزاري يادواره شهدا گفت: اين يادواره ها براي زنده نگه داشتن ياد شهدا و تلنگر زدن به خودمان است و مي بايست در نظر داشت كه شهدا به اين يادواره ها نياز ندارند و اين ما هستيم كه با حضور در اين مراسم ها بايد زنگار از دلهايمان بزداييم و از غفلت ها دور شويم.

روایت گری  و مداحی از دیگر برنامه های این یادواره بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار