دعوت امامان جمعه و فرماندار تربت‌جام بر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امامان جمعه تشییع و تسنن و فرماندار شهرستان تربت‌جام در پیام مشترکی مردم دیار وحدت و همدلی را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با امام راحل و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای دعوت کردند.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۰۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام دکتر طاهری امام‌جمعه تشییع و مولوی شرف‌الدین قاضی جامی الاحمدی امام‌جمعه اهل سنت و مرتضی حمیدی فرماندار شهرستان تربت‌جام در پیام مشترکی مردم دیار وحدت و همدلی را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن این پیام مشترک بدین شرح است: بی‌گمان یاد و خاطره حماسه ملت بزرگ ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۵۷ که منجر به درهم‌پیچیده شدن طومار نظام‌های طاغوتی و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران‌زمین گردید تا همیشه تاریخ به‌عنوان زرین‌ترین برگ در کتاب قطور تاریخ رشادت‌های این ملت سربلند، ماندگار و متجلی خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌تردید در تناور شدن و به ثمر رسیدن نهال انقلاب اسلامی، تأثیر آشکار سه مؤلفه «ایمان به خداوند سبحان»، «تکیه‌بر اراده ملت» و «رهبری بی‌نظیر حضرت امام راحل (ره)» بر همگان واضح و آشکار است و امروز میوه این درخت پرثمر در دسترس تمامی آزادگان و عدالت‌خواهان جهان قرار دارد، به‌نحوی‌که هم‌اکنون باگذشت ۴۰ سال از آن واقعه تاریخی، ملت‌های آزاده جهان به‌وضوح شاهد توانایی و اقتدار نظام اسلامی در اداره جامعه هستند که نشانه‌های آشکار آن پیشرفت‌های روزافزون و موفقیت‌های پیاپی جوانان برومند این سرزمین کهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف اعم از دانش، فناوری، هنر، ورزش و ... است.

در بخش دیگری از پیام مشترک امامان جمعه و فرماندار این خطه مرزی آمده است: هم‌اینک که نسیم جان‌بخش انقلاب اسلامی، مشام دوستداران سربلندی ایران عزیز اسلامی را نوازش می‌کند و خدمت گذاران صادق به‌نظام اسلامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با استفاده از قدرت انقلابی مردم، قدرت‌های بزرگ را وادار به تمکین در مقابل عظمت و اراده ملت سربلند ایران نموده است، به‌یقین آحاد مختلف ملت شریف ایران در لبیک به ندای مقام عظمای ولایت با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، بارزترین تجلی همدلی و هم‌زبانی میان ملت سربلند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته و بیش از هر زمان دیگری موجب دلگرمی ملت‌های مستضعف جهان برای مقابله با مستکبرین، فراهم خواهند کرد.

در بخش پایانی این پیام ضمن تشکر از مردم انقلابی و باغیرت این خطه مرزی سنگربانان وحدت امت اسلامی با دعوت از مردم شهرستان به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید شده است: به قطع و یقین، مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرستان تربت‌جام نیز دوشادوش دیگر آحاد ملت شریف ایران، با آگاهی و بصیرت به لزوم ایفای نقش تاریخی خود در پاسداری از شجره طیبه انقلاب اسلامی واقف بوده و با حضور پررنگ و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب حضرت روح ا... و حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تجدید بیعت خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها