فرماندار خلیل آباد گفت: ۱۰۰ درصد روستا‌های شهرستان از نعمت آب شرب و برق برخوردار هستند و به زودی از نعمت ۱۰۰ درصدی گاز برخوردار می‌شود و این به برکت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۱۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی شاکری، ظهر امروز در نشست هماهنگی مراسم ۲۲ بهمن اظهار داشت: همه مرهون خون شهدا، جانبازان، ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و مردم هستیم.

وی همچنین ادامه داد: انقلاب اسلامی به آن استقلال طلبی خود دست پیدا کرده و بر همه مدیران، مسئولان و مردم فرض است که از دستاورد‌های انقلاب حفظ و حراست کنند.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه ۱۰۰ درصد روستا‌های شهرستان از نعمت آب شرب و برق برخوردار هستند و به زودی از نعمت ۱۰۰ درصدی گاز برخوردار می‌شود و این به برکت انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دستاورد‌های انقلاب باید برای همه اقشار جامعه بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه بهای سنگینی برای انقلاب اسلامی پرداخت شده که امروز در این جایگاه قرار داریم، تصریح کرد: در این وضعیت باید با پاسخگویی صحیح و تکریم ارباب رجوع، رضایتمندی بیشتری در مردم ایجاد کنیم.

شاکری همچنین اذعان کرد: با توجه به تجارب بسیار خوبی که در برگزاری ایام الله‌ها داریم باید برای باشکوه‌تر برگزار کردن جشن چهل سالگی انقلاب برنامه ریزی شود.

وی در پایان با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عنوان کرد: با حضور چشمگیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، بر اقتدار و عزت انقلاب می‌افزاید و با این حضور، خواب دشمن تعبیر نخواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها