خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) در بیانیه ای از مردم شهید پرور استان سمنان برای حضور در جشن پیروزی انقلاب دعوت کرد
کد خبر: ۹۱۱۰۰۲۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) به مناسبت قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده مردم از بند استبداد، استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آن‌ها باشد.
در ادامه آمده است: انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و همدلی مردمی بصیر توانست دست غارتگران را از این مرز و بوم کوتاه کند و امروز پس از گذشت چهل سال از این انقلاب شکوهمند و به رغم همه‌ی توطئه ها، تحریم‌ها و دسیسه‌های دشمن، کشور اسلامی ایران تبدیل به یک قدرت عظیم و تاثیرگذار در منطقه شده است.
حرکت عظیم ملت ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ ریشه در وجود این ملت داشت و الهام گرفته از حماسه کربلا بود که منتهی به استقلال و آزادی کشورمان از نظام سلطه شد.
عزت انقلاب اسلامی ایران به نقطه‌ای رسیده است که، بیداری و ایستادگی در برابر نظام استکبار و صهیونیسم را در جهان القا کرده است؛ امروز انقلاب اسلامی در جهان تبدیل به یک الگوی جامع و کامل شده است
در ادامه این بیانیه آمده است: امریکا و صهیونیسم هیچگاه دست از دشمنی دیرینه خود با ایران برنخواهند داشت و امروز جبهه دشمنان تبدیل به جبهه جنگ نرم، جنگ روانی و اقتصادی شده است؛ اما ملت ایران با وجود رهبری دانا، بصیر و شجاع یک بار دیگر پوزه‌ی آن‌ها را به خاک می‌مالند و به آن‌ها می‌فهمانند که این ملت تا پای جان در مقابل دشمنان و برای حفظ و حراست دستاورد‌های انقلاب می‌ایستند.
این بیانیه می‌افزاید: سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مردم شهید پرور استان سمنان دعوت می‌کند تا با حضور پر شور و اشتیاق خود اقتدار این ملت را در چهل سالگی انقلاب اسلامی به دشمنان بی کفایت نشان دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها