همزمان با دهه فجر فاطمی و در شب شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) محفل انس با قران در محل مسجد امام حسین (ع) با همکاری کمیته تشکل های مردمی مساجد و قران ستاد دهه فجر،اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۳۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با دهه فجر فاطمی و در شب شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) محفل انس با قران در محل مسجد امام حسین (ع) با همکاری کمیته تشکل های مردمی مساجد و قران ستاد دهه فجر،اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شهرستان برگزار گردید. 

به گزارش کوهبنان امیدهمزمان با دهه فجر فاطمی و در شب شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور امام جمعه ،مسئولین ادارات و اعضای ستاد دهه فجر کوهبنان محفل انس با قران در محل مسجد امام حسین (ع) با همکاری کمیته تشکل های مردمی مساجد و قران ستاد دهه فجر،اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شهرستان برگزار گردید.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور گروه تواشیح و مدیحه سرایی پیامبر اعظم (ص) استان کرمان و با حضور جمعی از قاریان و حافظان قران کریم از جمله استاد سعید شاهرخی حافظ بین المللی قران کریم برگزار گردید که با روضه خوانی و مداحی همراه بود.

در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت قران ذکر ،نور و پیام حضرت حق برای بندگان است لذا انسان در محضر قران احساس تنهایی و غربت نمی کند چون قران مونس و همراه انسان است .

وی با استناد به کلام حضرت زهرا (س) بیان داشت دل انسان باید همواره متوجه خداوند باشد چرا که انسان در بحبوحه امتحان و آزمایش قرار دارد .

امام جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد باید در دامان خدا باشیم که عزت را کسب کنیم باید در مسیر الهی ثابت  قدم و استوار بایستیم و همواره به اهلبیت و در راس آنان حضرت زهرا (س) را الگوی خویش قرار دهیم .

 

حجت الاسلام جعفری گفت باید ایمان به ولایت و رهبری، انقلاب اسلامی داشته باشیم تا عزت را کسب کنیم از بیگانگان روی برگردانیم تا دل ما خدایی شود.

 

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام احمد رضا قربانی مسئول اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم گفت یکی از مهمترین ویژگی های ام ابیها توجه ویژه به کلام خدا بود و همواره کارها و امورات خویش را بر اساس قران کریم انجام می داد .

 

وی ابراز داشت تلاش کنیم فرزندان خود را بر اساس دوستی پیامبر اعظم (ص) ،دوستی اهلبیت و توصیه به قرائت قران کریم تربیت کنیم .

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان خاطر نشان کرد اگر در زندگی ما قران کریم و محبت اهلبیت وارد شدند اختلافات و آسیب ها جای خود را به محبت ،دوستی و احترام متقابل خواهند داد .

 

وی تاکید کرد قران بعنوان بهترین و کامل ترین کتاب همواره نقش مهمی در سعادت و رستگاری انسان دارند لذا تلاش کنیم فرزندان خود را از سنین پائین با قران مانوس کنیم تا در پناه قران خدمتگزار خوبی باشند.

 

 

ارسال نظرات