بسیج کارگری استان کردستان به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ بیانیه صادر کرد
کد خبر: ۹۱۱۰۱۰۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.

ما با دست خالی بر این قدرت فوق العاده شیطانی که همه قدرت‌ها دنبال او بودند غلبه کردیم
(امام خمینی)

نهضتی که امام خمینی پرچمدار و پایه گذار آن بود توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از ۱۴ قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند، به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان "انقلاب امام خمینی" شناخته شده است.

امروز تئوریسین‌ها و سیاستمداران اروپایی و آمریکایی بر ضرورت پذیرش و تحمل واقعیت انقلاب اسلامی و جایگاه این نظام الهی در عرصه بین المللی علیرغم همه مخالفت‌ها و کارشکنی‌ها تمکین نموده اند.

از این رو ۲۲ بهمن را نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات رژیم دیگری تلقی کرد بلکه از آن باید به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه عطفی در روند مبارزات ملت بزرگ ایران دانست.

۲۲ بهمن روز اوج تفسیر قرآنی "حتّی یغیّروا ما بانفسهم" ملت ایران است. ملت مقاوم ایران اسلامی در این روز همه ساله این انقلاب و تغییر بزرگ و ارادی خود را به نمایش می‌گذارد و این اجتماع پرشکوه به دلیل اینکه از خود ملت سزاوار ما نشأت می‌گیرد به همین منظور ما جامعه کارگری و کارفرمایی بسیج استان کردستان ضمن عزم راسخ در تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و دعوت از همه اقشار میهن اسلامی، خود نیز با این موج عظیم همراه گشته و بار دیگر اعلام می‌کنیم جمعیتی که پشتوانه اش خداست شکست ندارد.

انشاالله،
 
بهمن1397

سازمان بسیج کارگری استان کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات