مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در همایش تجلیل از خیران ونیکوکاران کمیته امداد استان توسعه هر جامعه را در گروه مشارکت آحاد مردم دانست
کد خبر: ۹۱۱۰۱۱۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاري بسيج،مسيح اله سلطاني گفت:گزارش سال های گذشته از افزایش تعداد افراد تحت پوشش كميته ي امداد امام خميني (ره)حکایت داشت اما امروزه با کارهای انجام گرفته از سوی کمیته امداد افراد محروم با توانمند سازی از چرخه این نهادخارج می شوند.

وي افزود: یکی از دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامي که کمتر به آن توجه شده ،حوزه اجتماعی و فرهنگی به ویژه مشارکت اجتماعی وتبلور حضور اجتماعی مردم در عرصه های مختلف بوده که طی سال های گذشته این مهم به تدریج گسترش یافته است.
سلطاني افزود: میزان مشارکت اجتماعی را با توسعه یافتگی کشورها مقایسه می کنند و هر چقدر این میزان در بخش های مختلف بالا باشد به طور طبیعی آن کشور توسعه یافته تر است.
اين مقام مسئول با بیان اینکه خوشبختانه در طی سال های گذشته مشارکت همه اقشار مختلف جامعه در بخش های مختلف سیاسی اجتماعی و فرهنگی بیش از گذشته بوده است ،گفت: مشارکت سازمان یافته طی سال های گذشته در کشورمان نمود داشته و این نوع مشارکت ها از بی اعتنایی ، تک روی و بی اعتمادی جلوگیری می کند و موجب انسجام و وحدت وهمدلی در جامعه شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان ادامه داد:مشارکت های سازمان یافته در گذشته بصورت سنتی در کشورمان وجود داشت و یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی این بود که خیل عظیمی از جمعیت جامعه بدون چشم داشت و با هزینه مادی و معنوی خود وارد کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه شده اند.

ارسال نظرات