مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحيه ابهر :

دشمن در جنگ نرم علیه ایران اعتقادات را هدف قرار داده است

مسئول دفترنمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه ابهر در نشست بصيرتي و روشنگري گفت: هدف دشمن از جنگ نرم و شبیخون فرهنگی ، تهاجم به اعتقادات و ارزش های دینی بوده و مقابله با اين هجمه ها،به هوشیاری و ایستادگی نیاز دارد.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۱۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام محمدي،در نشست بصيرتي و روشنگري ،كه با حضور جمعي از مسئولين و بانوان شهرستان ابهر برگزارشد،ضمن گراميداشت چهلمين پيروزي انقلاب اسلامي، به جایگاه والای شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و اظهار كرد:نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و استقلال كشور، نقشی حیاتی و تعیین كننده بوده است.

وی با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، تصريح كرد: اقتداری كه نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به بركت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه ي ابهر،بابيان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نتوانستند در پيشبرد توطئه ها و اهداف خود موفق شوند،تصریح کرد: امروز دشمن در حوزه جنگ نرم با رویکرد تغییر افکارو باورهای دینی ،در حال توطئه و جنگ علیه کشور می باشد که ملت ايران با آگاهی و بصیرت ،اين نقشه ها را خنثي خواهند نمود.
حجت الاسلام محمدی با تسليت ايّام شهادت حضرت زهرا (س)
با تأکید بر لزوم الگوگیری از ايشان در زمینه‌های ولایت‌پذیری، همسرداری، تربیت فرزند و حفظ حجاب، گفت: زهرای مرضیه(س) اسوه و الگویی تام و تمام برای زنان عاشق عفت و فضیلت است.

وی درادامه با اشاره به اینکه دشمنان امروز بدنبال زیرسوال بردن فرهنگ و اصالت دینی ما هستند، افزود: حیا و عفت اصل کلیدی در آموزه های فاطمه زهرا (س) است که بانوان باید آن را در زندگی الگو و سرمشق خود قرار دهند.

ارسال نظرات