خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: این دستاوردهای معنوی است که دشمن را به ستوه در آورده است و گرنه دستیابی به زیرساختها ممکن است توسط برخی از دولتمردان تعطیل و یا متوقف و یا به عقب برگردد اما جریانی که دشمن از آن ترس دارد همان معنویتی است که جمهوری اسلامی ایران به دنیا مخابره کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۳۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه در محل حسینیه یاوران ثارالله سپاه قاین برگزار شد .

در این مراسم که  با حضور جمعی از نیروهای بسیجی و پرسنل سپاه قاین برگزار شد سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات  با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، معنویت را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بر شمرد و گفت: آنچه برای مردم ما مهم بود احیای دین اسلام بود  که با پیروزی انقلاب ، دین اسلام احیا شد.

وی افزود: بسیاری از دشمنان چشم دیدن انقلاب ما را از اول نداشتند و برای از بین بردن انقلاب  نقشه ها ریخته بودند.

هزاری بابیان این که انقلاب ما با سایر انقلاب های دیگر کشور ها متفاوت بود گفت: دین و معنویت دو عنصری است که در انقلاب های دیگر کشورها نقشی نداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در ادامه بیان داشت: انسان ها بدون دین،  مرداری بیش نیستند و دین باعث تفاوت انسان و حیوان شده است و لذا یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب احیای دین مبین اسلام بود.

هزاری در ادامه سخنان خود به موضوع آزادی اسلامی اشاره کرد و گفت: کارکرد دین نفی طاغوت است و آزادی اسلامی همان آزادی از نفس است و انسان دین دارد هیچ گاه در قید نفسانیت و طاغوت قرار نمی گیرد.

وی به موضوع آزادی در سایه ولایت اشاره کرد و گفت:  ولایت با تعریفی که از آن شده است به معنای تشکیل جامعه اسلامی است وباید جامعه اسلامی ایجاد و کارخانه انسان سازی شکل گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات والفجر 8 اشاره کرد و گفت: معنویت و مسائل حفاظتی دراین عملیات موج میزد به طوری که کارشناسان نظامی بسیاری از کشورها هنوز نتوانسته اند به رمزو رموز این عملیات پی ببرند.

هزاری درادامه به موضوع شهید و شهادت نیز اشاره کردو گفت: هرکدام از شهدای ما دریایی از معنویت هستند و پرداختن به آنها می تواند برای ما انسان ساز باشد.

وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب را معنویت بیان کردو گفت: دستاوردهای معنوی ما معطوف به ایران اسلامی نیست و به تمام دنیا ،انقلاب اسلامی  ما صادر شده است .

هزاری ادامه داد: این دستاوردهای معنوی است که دشمن را به ستوه در آورده است و گرنه دستیابی به زیرساختها ممکن است توسط برخی از دولتمردان تعطیل و یا متوقف و یا به عقب برگردد اما جریانی که  دشمن از آن ترس دارد همان معنویتی است که جمهوری اسلامی ایران به دنیا مخابره کرده است.

درابتدای جلسه مسئول حفاظت اطلاعات سپاه قاین گفت: عملیات والفجر 8 اوج عزت واقتدار در بحث مسائل حفاظتی و اطلاعاتی بود واگر مولفه های حفاظت در این عملیات رعایت نمی شد قطعا نتایج دلخواهی به دست نمی آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها