خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج: نشست بصیرتی با موضوع دهه فجر در مسجد باب الحوائج شهرستان شیروان با حضور بسیجیان، نمازگزاران، جناب سرگرد محجوب جانشین ناحیه و با سخنرانی حجت الاسلام تیرگانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۷۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع چهل سالگی انقلاب در شیروان

به گزارش خبرگزاری بسیج:  نشست بصیرتی با موضوع دهه فجر در مسجد باب الحوائج شهرستان شیروان با حضور بسیجیان، نمازگزاران، جناب سرگرد محجوب جانشین ناحیه و با سخنرانی حجت الاسلام تیرگانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان برگزار شد.

 

حجت الاسلام تیرگانی: از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی انرژی هسته ای، نظامی، پزشکی و زیرساختی می باشد.

 

وی در ادامه افزود ما دو نوع دشمن داریم: اول دشمن خارجی که ترامپ است با اعوان خارجیش به فرمایش امام(ره) هیچ غلطی نمیتواند بکند و به فرمونده رهبر انقلاب 40 سال است شکست نخورده ایم من بعد هم شکست نخواهیم خورد.

 

دوم دشمن داخلی، کسانی منافع خودشان را با انقلاب در خطر میبینند همان صاحبان فیش های حقوقی، کسانی که اعتقاد به جوانان ندارند و اعلام می کنند دهه شصتی ها هر جا پا گذاشتند مایه دردسر شدند، همان هایی که افتخارشان این است مسکن مهر افتتاح نکردیم، کسانی که ارتباط با شیطان بزرگ را نسخه شفا بخش میدانند اینها هستند که شده اند امید دشمن برای نفوذ و دشمن هم روی اینها حساب باز کرده است.

 

و در پایان از خانواده شهدا و بسیجیان تقدیر شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها