در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، حسینیه ثارالله روستای خانکندی از توابع شهرستان نمین با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۰۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
افتتاح حسینیه روستای خانکندی نمین با حضور امام جمعه اردبیل
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در مراسم افتتاح حسینیه روستای خانکندی شهرستان نمین با بیان اینکه دشمن با بمباران‌های رسانه‌ای و اعتقادی سعی در تزلزل بنیان خانواده و تربیتی نسلی بی تفاوت دارد اظهار داشت: مساجد و حسینیه‌ها پایگاه‌های اصلی تربیت انسان‌های بزرگ در دامان مادران و پدران مومن و متدین هستند.

وی با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی نتیجه تحقیر تاریخی ملت ایران در زمان حکومت پهلوی بود افزود: ریشه انقلاب اسلامی ایران در عاشورا، غدیر و مکتب ناب امام حسین (ع) نهفته است.

امام جمعه اردبیل با گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آن حضرت را مادر امامت و تمام بشریت دانست و اظهار داشت: زهرا (س) ریشه تمامی خوبی و پاکی‌های دنیا، بهانه خلقت و نزول رحمت الهی است.

آیت الله عاملی اقتدار کنونی کشور را نتیجه خون شهدا، صبر مادران شهدا و اعتماد به نیروی‌های ارزشمند بومی و داخلی دانست و ادامه داد: هرگاه دشمن به بهانه تامین امنیت سعی در خلع سلاح کشوری کرده، بزرگترین ضربه‌ها و خیانت‌ها را به همان کشور روا داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه قرآن کریم، روایت و سخنان حکیمانه بزرگان دینی و امامان معصوم را بزرگترین میراث فرهنگی و اجتماعی ملت ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران موهبتی بزرگ برای این کشور است که عزت، اقتدار و سربلندی را برای همگان به بار آورده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار