خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: ۱۳۶ زائر به همراه عوامل اجرایی از طبس در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که طی ۵ روز از این مناطق بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۱۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج از خراسان جنوبی، رمضانعلی فرحبخش ثانی ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج طبس در حاشیه مراسم اعزام گفت: تعداد 136 دانش آموز پسر به همراه عوامل اجرایی در قالب 3 دستگاه اتوبوس به مناطق راهيان نور جنوب اعزام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در هر اتوبوس یک راوی، دو نيروی فرهنگی و دو روحانی دانش آموزان را همراهی خواهند کرد.

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی افزود: دانش آموزان از مناطق عملياتی جنوب، اروندکنار، شلمچه، هویزه و طلائيه بازدید خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه فلسفه اعزام اردوهای راهيان نور ارتباط با شهداست افزود: این سرزمين، سرزمين پاکی است و این یادمانها.،مناطق مجاهدتهای ملت ایران را در خود جای داده است و اردوهای راهيان نور فرصتی است تا جوانان تحت تاثير پاکيزه بودن و معنویت این مناطق قرار گيرند.

فرحبخش ثانی افزود: مقام معظم رهبری در سفری که در سال ٧٨به مناطق عملياتی داشتند فرمودند من این سرزمين را (شلمچه ) یک سرزمين مقدس می دانم اینجا نقطهای است که ملائکه الهی شاهد فداکاری های مخلصانه این شهدای عزیز بودند.

لازم به ذکر است که این کاروان قرار بود در تاریخ 8 بهمن اعزام شوند ولی باتوجه به بارندگی های اخیر در خوزستان و سیلابی شدن مسیر های رفت و برگشت ، اعزام این گروه با تاخیر مواجه شد.

همچنین تعداد یک دستگاه اتوبوس از دانش آموزان خواهر هم در تاریخ یکم اسفند به این مناطق اعزام می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها