سرهنگ پاسداراکبری گفت:فعالیت های قرآنی در عرصه های فردی و اجتماعی را بسیار مهم خواهدبود ودراین راستا باید هم در عرصه فردی و هم در عرصه جامعه، آموزه های قرآنی پیاده سازی و انجام شود.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۱۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان ؛سرهنگ پاسداررشیداکبری فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در مراسم تجلیل از برترین های قرآنی شهرستان کمیجان گفت: گسترش فعالیت های قرآنی می بایست از مساجد آغاز، و تا قلب خانه و خانواده ها به نحوی پیش رود که معارف قرآنی بر تمامی خانه ها سایه بیفکند.

وی افزود: کوشش شود در عرصه فعالیت های قرآنی تنها نگاه‌ها به آموزش قرآن نباشد بلکه نگاه‌ها به آموزش سبک زندگی قرآنی در پرتو فهم قرآن باشد

سرهنگ اکبری با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص ترویج قرآن کریم بیان کرد: امروز اگر مشکلی در زندگی ها وجود دارد به علت فاصله گیری از قرآن و عترت است و توجه به این امانات الهی حلال مسائل زندگی خواهد بود.

وی اظهار کرد: قرآن کتاب هدایت است و تنها راه مقابله با دشمن و دسیسه‌های دشمن آشنایی با قرآن و به کار بستن دستورات قرآن در زندگی بشر است.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان با تاکید بر لزوم گسترش برنامه‌های قرآنی در این شهرستان اظهار داشت: تربیت قرآنی را باید از دوران کودکی آغاز کرد چرا که قرآن انسان‌ها را به قله‌های رفیع سعادت سوق می‌دهد و تاثیر کودکان از دوران کودکی با قرآن مانوس می‌کند.

وی ادامه داد:راه مقابله با دشمن، پیروی از قرآن و عترت در کنار یکدیگر است و برای اصلاح امور جامعه باید فرهنگ را منطبق با قرآن نموده، برنامه ای قوی و پرشور برای تمام مقاطع سنی پی گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد:طی مراسمی باحضور مسئولین استانی وشهرستانی از فعالین قرآنی وبرترین ها در سطح شهرستان با اهدا لوح وهدایایی تقدیر وتجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات