خبرهای داغ:
سپاه ناحیه سمنان در بیانیه‌ای از مسئولین خواست تا با نگاه به اقتصاد مقاومتی و فرمایشات ولایت فقیه تمام تلاش خود را برای شکست دشمن به کار بگیرند
کد خبر: ۹۱۱۰۲۱۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان سپاه ناحیه سمنان بیانیه ای به مناسبت ۲۲ بهمن ماه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: ایام بهمن ماه یاد آور خاطرات گرم و شیرین روز‌های سرد بهمن سال ۵۷ است؛ روز‌هایی که تلاش و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر مردم و امام امت به ثمر نشست و بیداری حداقل ۱۶ ساله رهبر امت و مردم نتیجه داد؛ در سال ۴۲ بود که امام خمینی (ره) فرمودند: ((سربازان من در گهواره‌ها هستند)) و آن بیداری روز به روز شاخ و برگ گرفت و بزرگ شد. بزرگ شدنی که با خون هزاران شهید آبیاری شد تا میوه آن در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ به ثمر بنشیند و نظام طاغوت را سرنگون کند. جوشش خون مردم در کنار رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) و ایدئولوژی و تفکر اسلام ناب محمدی عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی بود.
امروز آن انقلاب به جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی رسیده است و این جوانان میراث دار افرادی نظیر شهید نواب صفوی‌ها هستند.
در شرایط امروز جهان و کشور که شرایط بسیار خاصی است ملت همیشه بیدار ایران اسلامی درک میکنند که هدف دشمن‌های ۴۰ ساله غرب و آمریکا مسائلی نظیر هسته‌ای و CFT و FATF نیست بلکه آن‌ها با اساس نظام اسلامی مشکل دارند و از لحظه پیروزی انقلاب و شکست طرح ژنرال هایزر در سال ۵۷ به دنبال ضربه زدن به این کشور و ملت بودند تا نظام اسلامی را در کشور ما سرنگون کنند و بتوانند به چپاول دوران شاهنشاهی خود ادامه دهند. چپاول و استعماری که نظام اسلامی جلوی آن را گرفت. امروز با توکل به خدای یگانه و باور به قدرت داخلی و نگاه اقتصاد مقاومتی به جد میتوان گفت که در همه زمینه‌ها از صنعتی –کشاورزی و اقتصادی گرفته تا پزشکی، ورزشی، علمی و هسته‌ای نسبت به دوران شاهنشاهی پهلوی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده ایم؛ و امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خیلی از زمینه‌ها جزء کشور‌های برتر دنیا هستیم؛ و کشوری که زمانی نفر نخست آن یعنی شاه گوش به دهان آمریکایی‌ها داشت تا برای کشور نخست وزیر تعیین کند و او انتصاب کند یا اینکه توان محاکمه یک سرباز آمریکایی را در کشورمان نداشت امروز برای بسیاری از مسائل حساس و مهم دنیا و منطقه از ایران اجازه میگیرند و نظر میخواهند. این‌ها همه برکات و عزتی است که انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به این کشور و ملت داده اند.
دشمنان نظام نیز با ناامید شدن از جنگ‌های مختلف روی به جنگ تمام عیار اقتصادی آورده اند تا این مردم را از نظام و انقلاب جدا کنند؛ لذا در پایان مابسیجیان شهرستان سمنان ضمن حمایت همه جانبه خود از رهبر و نظام و انقلاب و کشور این نکته را به دشمنان نظام بازگو میکنیم که:ما جوانان و نوجوانان و تمامی مردم ایران اسلامی تا آخرین قطره خونمان پای این نظام و انقلاب ایستاده ایم. همچنین به دشمنان میگوییم که زمانی که ایران اسلامی جمعیتی کمتر از نصف جمعیت کنونی کشور راداشت شما حریف آن مردم نشدید؛ لذا امروز با جمعیت ۸۵ میلیونی مردم بصیر ایران اسلامی و این همه پیشرفت در کلیه زمینه‌ها به خصوص دفاعی و موشکی خیال ضربه زدن به ایران اسلامی را همانند تک تک روز‌های این ۴۰ سال با خود به گور خواهید برد و از مسئولین داخلی و دولتی میخواهیم با نگاه به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر کلام نورانی رهبرمان امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در برابر جنگ اقتصادی دشمنان ایستاده و با تمام توان و تلاش خود نسبت به وضعیت معیشتی مردم قدم بردارند تا در این دنیا و آن دنیا سربلند شوند و گلایه مندی مردم خوب و بصیر ایران اسلامی را که در همه صحنه‌ها پشت انقلاب و کشور و نظام ایستاده اند رفع نمایند. در پایان ما بسیجیان شهرستان سمنان جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی دندان شکن یوم الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ و جشن چهل سالگی انقلاب از تمامی مردم و اقشار و اصناف مختلف دعوت به عمل می‌آوریم.
((وعده ما یوم الله ۲۲ بهمن))
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سمنان
ارسال نظرات
پر بیننده ها