خبرهای داغ:

دعوت فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج لالی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سرگرد پاسدار حسن محمودی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لالی اظهار داشت :با عنایت خداوند متعال و در سایه سار رشادت ها و ایستادگی های بی همانند ملت رشید ایران تحت رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ، امسال هم مراسم چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می گیریم .
کد خبر: ۹۱۱۰۲۳۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

وی تصریح کرد : چهل سال مقاومت ، تلاش و ایثار از سوی ملتی که زنان و مردانش با دم مسیحایی روح الله از خوابی به بلندای ۲۵۰۰ سال سلطه سلاطین خودکامه بیدار شدند و صحنه هایی را خلق کردند که چشم جهانیان را خیره کرد . انقلاب اسلامی با وجود تمامی فشارها و ابتلائاتی که از سوی دشمنان قسم خورده و در راس آنها آمریکای جنایتکار به این کشور تحمیل گردید ، مرزهای ایران را درنوردید و همچون نسیمی بهشتی ، شامه حق جویان عالم را نوازش داد و موجی از بیداری و برانگیختگی در تمامی مستضعفان عالم را رقم زد .

محمودی در پایان بیان داشت :

فرارسیدن دهه پنجم انقلاب مبارک اسلامی را به تمامی ملت ایران اسلامی و مردم شیردل شهرستان به ویژه بسیجیان فداکار و پرتلاش کشور و شهرستان تبریک و تهنیت می گوییم و همگام با ملت بزرگ ایران خود را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن که روز دوشنه ساعت ۹ صبح از محل میدان صاحب الزمان تا بوستان شهدای ۲۱ دی است آماده می کنیم . امید است حضور حماسی و پرشور مردان و زنان شهید پرورشهرستان لالی همگام با دیگر امت ایران اسلامی در این مراسم که امسال از حساسیت بسیار بالایی برخور دار است ، یک بار دیگر امید دشمنان را به نا امیدی تبدیل کند و شرمندگی و روسیاهی ابدی برای آنان به ارمغان آورد . و بار دیگر میثاق و بیعت خود را با امام شهدا ، شهدا و مقام معظم رهبری اعلام نمائیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار