خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی راهپیمایی۲۲بهمن ماه با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد که فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در هر چه باشکوه تر بودن مراسم راهپیمایی گفت: مردم هندیجان همانند سال های گذشته بصورت خودجوش و انقلابی حضور خواهند داشت و مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن ماه امسال از ساعت ۹ صبح دوشنبه ازمسجد حضرت ولیعصر (عج) هندیجان جنوبی تامیدان امام حسین (ع) هندیجان شمالی با شکوه خاصی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد‌.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۳۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار کرد: اوج شکوه ایام دهه فجر در راهپیمایی حماسی و باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن ماه هست که مردم هندیجان همانند سال های گذشته با تشویق دیگران و با پیروی از رهبر انقلاب از دستاوردها و اهداف امام راحل و شهدا و انقلاب پشتیبانی و دفاع می کنند.

وی افزود : مردم نشان دادن همواره پشتیبان انقلاب در تمام شرایط حساس نظام هستند و اجازه هیچ گونه فتنه انگیزی و دخالت به دشمنان اسلام و بیگانگان را نخواهند داد و همچنان در خط ولایت فقیه هستند .

وی بابیان همکاری در ایجاد نظم و امنیت و شرکت در مراسم گفت: سپاه و بسیج به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب برای ایجاد نظم و امنیت مراسم راهپیمایی در کنار دیگر نیروهای انتظامی قرار دارد و تمام بسیجیان همراه بامردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور خواهند داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها