نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:
مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حسینیه دفتر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با حضور ایت الله حسینی بوشهری،اعضا شورای تامین و شورای اداری استان و جمعی از عاشقان به آن حضرت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۴۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰

تهدیدات علیه کشور با دعای مردم ناکام می ماندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حسینیه دفتر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با حضور ایت الله حسینی بوشهری،اعضا شورای تامین و شورای اداری استان و جمعی از عاشقان به آن حضرت برگزار شد. 

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در حاشیه این مراسم با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ،گفت: جایگاه حضرت فاطمه بسیار بالا و رفیع است که پیامبر روایت های راهبردی متعددی در خصوص آن حضرت فرموده اند. 

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: پیامبر فرموده است اگر کسی به فاطمه ارادت داشته باشد قطعا در بهشت ما را همراهی میکند و اگر کسی با فاطمه دشمنی کند دوزخ در انتظار وی خواهد بود. 
حسینی بوشهری افزود:شیعیان جهان اسلام نسبت به نعمت اهل بیت بخصوص حضرت زهرا سلام الله علیها برخوردار هستند و در بسیاری از مشکلات بزرگ به آن توسل و راه گشا است. 
عضو شورای خبرگان رهبری عنوان کرد:هر چیزی اساس و پایه دارو که اساس و پایه اسلام اهل بیت هستند که همه می توانند با تاسی از آنها مشکلات خود را رفع و پیشرفت داشته باشند. 
وی بیان کرد:تقارن شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می تواند  نقطه قوتی برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب با تاسی از حضرت زهرا سلام الله علیها باشد.

تهدیدات علیه کشور با دعای مردم ناکام می ماند

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: تهدیدات جدی علیه کشور وجود دارد که با دعاهای مردم دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده است. 
حسینی بوشهری با اشاره به ارادت به اهل بیت تاکید کرد: ارادت به اهل بیت بهترین نعمت است که همه میتوانند در چارچوب اسلام از آن برخوردار شوند./انتهای پیام

منبع: پایگاه خبری، اجتماعی و تحلیلی سپاس

ارسال نظرات