فرمانده سپاه محلات با بیان اینکه ۲۲ بهمن تجلی گاه میثاق امت با ولایت فقیه است، گفت: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بعیت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۵۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛ سرهنگ نجفی به مناسبت چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن امسال به لطف الهی یک بار دیگر حماسه‌ای آفریده خواهد شد تا دشمن طعم تلخ شکست را تجربه کند و رسوای عالم شود.
وی در ادامه اظهارداشت: امام تداوم انقلاب را با حضور قشر مستضعف و پیروزی جنگ را با حضور پابرهنگان و مستضعفان می‌دانند، وقتی پای امنیت و جنگ در میان باشد این افراد از دورترین نقاط برای دفاع می‌روند و در زمان جنگ تحمیلی نیز طیف مستضعف بود که دفاع مقدس را به پیروزی رساند.
سرهنگ نجفی تاکید کرد: امروز که جنگ نیست و آرامش و امنیت وجود دارد این بی شک به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی است و اگر در قبال این امنیت خیانت کنیم، آه مردم مسئولان را رسوا خواهد کرد.
وی اضافه کرد: در این شرایط حساس جامعه، دشمن تلاش دارد مانع حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ امسال شود، ولی مردم شریف ایران دربرهه‌های حساس نشان دادند که تا آخر پشتیبان ولایت فقیه هستند و سنگر‌ها را خالی نخواهند کرد.
وی ادامه داد: دشمنان در حالی که امسال امید واهی به پایان انقلاب اسلامی ایران داشتند، تلاش کردند با کمک گیری از رسانه‌های تبلیغاتی زیر دست خودشان و ایجاد جنگ روانی پروژه شوم خود را عملی کنند که این بار نیز همانند دفعات قبل با شکست مواجه خواهندشد.
فرمانده سپاه محلات درپایان با دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم انقلابی و زمان شناس شهرستان محلات برای شرکت پرشور، یکپارچه و تماشایی در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن سال ۹۷ و جشن شگفتی‌ساز ۴۰ سالگی انقلاب و آوردگاه تحقیر شیطان بزرگ و سردمداران کاخ سفید و متحدان دغل باز امریکا تاکید کرد.

ارسال نظرات