خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگ‌ترین سواستفاده از مدیریت‌ها این است که در مدیریت کار انقلابی نکنید اگر با تمام توان در خدمت مردم نیستید این سو مدیریت است.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۸۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

بزرگ‌ترین سواستفاده از مدیریت‌ها این است که در مدیریت کار انقلابی نکنیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در یادواره شهدای روستای تفریجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب اهل بیتی است، اظهار داشت: به همین دلیل دشمنان این سرزمین آن را تحت فشار قرار می‌دهند.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از جبهه مقاومت گفت:سوریه گردنه و تنگه احد بود اگر تنگه احد را نمی‌گرفتیم جهان اسلام را محاصره می‌کردند؛ و اگر مقاومت را محاصره می‌کردند تمام مقدسات نابود می‌شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم رفتند و شهید شدند تا ما در همدان نجنگیم، گفت: نیروهای تکفیری آمده بودند نه به‌خاطر عراق و سوریه بلکه به‌خاطر اهل بیت(ع) و ملت ایران تا نا امنی ایجاد کنند.

وی افزود: همچنان باب شهادت و باب دفاع از انقلاب باز است و هیچ وقت بسته نمی‌شود و اگر روزی بسته شد بدانید خداوند پیمانش را از مردم ایران برداشته است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه تا امروز ملت ایران پر افتخار پیغام خدا را پیش می‌برد، گفت: ما امروز به فضل الهی پر قدرت در دنیا حرکت می‌کنیم اما دشمن با نوع سیاست‍گذاری‌ها و همچنین بعضی‌ها در داخل کشور دانسته یا ندانسته مردم ما را در سختی قرار دادند.

وی ادامه داد: دشمنان نمی‌دانند در این کشور میلیون‌ها جوان وجود دارد که حاضر هستند برای انقلاب خود قطعه قطعه شوند اما از انقلابشان دفاع کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگ‌ترین سواستفاده از مدیریت‌ها این است که در مدیریت کار انقلابی نکنید اگر با تمام توان در خدمت مردم نیستید این سو مدیریت است.

وی بیان کرد:کسی باید در دولت باشد که با تمام قدرت و توان در خدمت مردم باشد، مجلس یعنی همین که نماینده در خدمت مردم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات