خبرهای داغ:
درشهرستان فلاورجان برگزار شد:

طرح ملی" ایران یار" در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی

طرح ملی" ایران یار" در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی که در کشور ما حال اجرا میباشد .
کد خبر: ۹۱۱۰۲۸۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج  ازفلاورجان ، جواد کاظم زاده فرمانده حوزه کارگری شهرستان فلاورجان در راستای طرح ایران یار و اجرای ان در سطح شهرستان فلاورجان گفت:به حمداله این طرح با استقبال عمومی مسئولین ومردم روبرو گردیده و به دلیل اینکه اجرای این برنامه حرف دل اکثریت مردمی می باشد که به نحوی درگیر مشکلات اقتصادی و کار هستند این برنامه را از بقیه طرح ها دارای مزیت برتری قرار داده است.

وی در ادامه افزود: طرح ملی" ایران یار" در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی که در کشور ما حال اجرا میباشد ، شامل سه مرحله بوده که در مرحله نخست دانش آموزان از خطوط توليد کارخانه ها بازديد مي کنند ، در مرحله دوم کارفرمايان با حضور در مدارس به تشريح فعاليت هاي توليدي خود مي پردازند و در مرحله سوم مسابقه فرهنگی هنری می باشد .

کاظم زاده اظهار کرد: مسابقه فرهنگی شامل ، روزنامه دیواری، عکس و عکس نوشته، نقاشی،کاریکاتور و متن ادبی (داستان، شعر ، دلنوشته )و... بین دانش آموزان ایران اسلامی در مقاطع مختلف برگزار گردیده است که به حمد خداوند با استقبال دانش آموزان این شهرستان با لغ بر 370 اثر تا کنون ارسال گردیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:با پیگیری های صورت گرفته به مناسبت  چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به تعداد 40 نفر از برگزیدگان مسابقات ودست اندرکاران این طرح ملی طی مراسمی در شهرستان تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار