در بیانیه بسیج جامعه زنان آمده است: راهپیمایی عظیم 22بهمن همچون گذشته پاسخی کوبنده به یاوه گویی های آمریکا و هم پیمانانش می باشد.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۸۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و 22 بهمن چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به شرح ذیل منتشر شد:

ما میراث بزرگ امام خمینی(ره) وهمه ارزشها واصول آن را حفظ خواهیم کرد .

امام خامنه ای (مدظله العالی)

 اکنون در طلیعه 41 سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، الگوی جامع و کامل اندیشه دینی آن بزرگ ‌مردی که از سلاله پاک رسول خدا پنجر‌های جدید رو به انسان سرگشته معاصر گشود و با ابتنا بر وحی، اسلام و عقلانیت نظام مترقی جمهوری اسلامی را جایگزین نظام ارتجاع و منحط شاهنشاهی کرد.

  آرمانی که با مدد الهی و پشتوانه عظیم مردمی، اتکاء به نفس، اتحاد کلمه و وحدت ملی پشت سر امام خمینی(ره) کشور را از عقب‌ماندگی دوران شاهنشاهی و ناسیونالیسم رویایی و جریان پوچ‌گرای لیبرال دموکراسی و کمونیسم رهانید و حیات طیبه اسلامی و الگوی مترقی مردم‌سالاری دینی را برای بشریت به ارمغان آورد.

  امروز پرچمدار و سکاندار انقلاب، بزرگ‌ مردی خردمند و مردی از تبار عارفان و سالکان الی الله است که با توکل بر خدا و اتکاء به نفس مثال زدنی و تأکید بر تبعیت از منویات امام خمینی(ره) و پاسداری از ارزش‌های اسلامی کشتی انقلاب را در میان امواج و تلاطم راهبری می‌کند. ملت رشید و صبوری که با چهار دهه جهاد و چهار دهه مقاومت و تبعیت محض از ولایت فقیه در حمایت از مظلوم؛ ظلم‌ستیزی و مبارزه با استبداد و استکبار را آموختند و با استعانت از زیرساخت‌های انقلابی و جهادی، الگویی اسلامی-ایرانی از پیشرفت را در عرصه‌های مختلف محقق ساختند.

  بدیهی است طی چهار دهه گذشته، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به ایران عزیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند، اما فشارها باعث نشد که به تعبیر مقام معظم رهبری 'این کشور باعظمت، این ملت بزرگ و این مردم مخلص و دلسوز از صحنه خارج شوند.'

  ایران آباد تنها کشوری است که یک تنه مقابل دنیای استکبار ایستاده و دشمن را به ستوه آورده و قطعاً بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از توطئه‌های داخلی و بین‌المللی و خباثت عده‌ای از دشمنان است. اکنون انقلاب با گذر از فتنه‌ها و تهدیدها راه خویش را یافته و ایجاد جنگ روانی، سیاه‌نمایی، القاء یأس و ناامیدی و ایجاد بحران ناکارآمدی در مسیر روشن احیای تمدن اسلامی خللی وارد نخواهد کرد.

   انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت و ایثارگری شهیدان در زمینه‌های علم‌ و فناوری، صنایع فضایی و موشکی، اقتصاد دانش‌بنیان و دانش‌هسته‌ای بومی، جهش معناداری داشته است و توقع است مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، بیکاری و ایجاد اشتغال، ساده ‌زیستی، مردم‌داری، کم‌کردن فاصله فقیر و غنی، رسیدگی به محرومان و استفاده از ظرفیت ‌های داخلی و باور و ایمان قلبی به 'ما می‌توانیم' برای پیاده ‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی با همت دولتمردان و پشتوانه عظیم مردمی محقق شود.

  به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران که همواره این ملت را با درایت، شجاعت و تکیه بر اراده‌ای الهی هدایت نموده‌اند، در حال حاضر همه ما در مسیر یک پیچ تاریخی تاثیر گذار بر عالم هستیم و هر کدام بر اساس جایگاهی که در آن قرار گرفته‌ایم تکالیف و مسوولیت‌هایی بر عهده داریم و درباره آن در روز واپسین مورد سوال قرار خواهیم گرفت، باشد که به امید یاری حق از آبرومندان در پیشگاه الهی و رسول گرامی اسلام(صلوات الله علیه )باشیم.

  در این راستا سازمان بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیباری ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهداء والامقام و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) همگام با زنان انقلابی کشورمان با حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی عظیم 22بهمن همچون گذشته پاسخی کوبنده به یاوه گویی های آمریکا و هم پیمانانش خواهند داد.

ارسال نظرات