خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران یک معجزه الهی و یک حرکت عظیم به سمت تحقق عدالت‌خواهی بود که اگر رهبری و هدایت حضرت امام (ره) نبود به طور قطع به نتیجه نمی‌رسید.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۰۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

انقلاب اسلامی ایران یک معجزه الهی و حرکت عظیم به سمت تحقق عدالت‌خواهی بودحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هم زمان شدن این دو مناسبت سبب شده است که ما امسال دهه فجری فاطمی داشته باشیم.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه به ثمر رسیدن تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و همچنین ادامه همان راه حضرت زهرا(س) و راه پیامبران و امامان(ع) و صالحین است که به لطف الهی در ایران ما محقق شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم که این راه را تا به تحقق رسیدن همه آرمان‌ها و اهداف والای خود که همان تحقق ولایت الله است ادامه دهیم تا این پرچم را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) برسانیم و در این راه از ناملایمات و کارشکنی ها و سنگ اندازی ها نهراسیم.

وی ادامه داد: باید بدانیم که طبق وعده الهی پیروزی نهایی برای متقیان و عدالت خواهان جهان است و ظالمان و مستکبران عالم در نهایت شکست خواهند خورد.

قربانی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک معجزه الهی و یک حرکت عظیم به سمت تحقق عدالت‌خواهی بود که اگر رهبری و هدایت حضرت امام (ره) نبود به طور قطع به نتیجه نمی‌رسید هرچند ما می‌بینیم در کشورهای اسلامی هر جنبش و انقلابی به دلیل نبود رهبری قدرتمند و بصیر و عالم و شجاع مانند حضرت امام(ره) به نتیجه نمی‌رسد و دشمنان اسلام حرکت ملت‌های اسلامی را منحرف می‌کنند و مسلمانان را در برابر یکدیگر قرار می‌دهند.

وی گفت: عزت و عظمتی که ملت ایران در طول این چهار دهه‌ای که از انقلاب اسلامی می‌گذرد به دست آورده است با هیچ برهه ای از تاریخ ایران قابل مقایسه نیست و هر روزی که از آن می‌گذرد بر اقتدار و بزرگی ملت ایران افزوده می‌شود و نکته مهم آن مقابله و مواجهه همه قدرت‌های جهانی با آن بوده است اما به دلیل الهی بودن این انقلاب نه تنها این تهدیدها به نتیجه نرسیده بلکه باعث افزایش قدرت و عظمت ایران اسلامی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: در حال حاضر دشمنان ملت ایران آخرین تلاش‌ها و حربه‌های خود را برای از بین بردن این انقلاب به کار می‌بندند و همه زور و توانشان را به کار گرفته‌اند که این نظام را ساقط کنند که به فضل الهی سرشکسته و نا امید خواهند شد.

وی اضافه کرد: این فشارهای بر ملت ایران نتیجه معکوس خواهد داد و باعث بیشتر شدن قدرت و مستحکم‌تر شدن پایه‌های نظام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات