خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذبایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذبایجان شرقی در جمع بسیجیان مراغه گفت: پس از چهل سال مردم و جوان هایی که 70 درصد آن ها انقلاب را ندیده اند در راهپیمایی 22 بهمن با شور و اشتیاق شرکت می کنند خود معجزه است.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۳۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این چهل سالگی  انقلاب را  نشان از کمال و سرپایی و شکوفایی  نظام
اسلامی دانست و افزود:  راهبرد اول ما  واژه  ما می توانیم است و این یک فرمول خطا ناپذیر  است که امام راحل (ره) آن را  به ما آموخت و چهل سال است که مورد تجربه و آزمایش قرار گرفته است.

وی رمز موفقیت ما را تکیه براین  راهبر ما می توانیم عنوان  و بیان کرد: هرجا که ما به این راهبرد تکیه کرده و با اعتماد به نفس و خودباوری مسائل را به جلو بردیم  پیروزی چشمگیری داشتیم و در هر جا که کوتاهی کردیم و به دیگران دل بستیم شکست خودیم نمونه بارز این تجربه را رزمندگان  اسلام  در بحث موشکی اثبات کردند.

 حجت الاسلام کاملی فر روحیه انقلابی و  مدیریت جهادی را  یکی دیگر از تجربه های چهل سال گذشته مطرح کرد و افزود:  در هر فعالیتی و اقدامی  که با این روحیه انقلابی و مدیریت جهادی شروع کردیم موفقیت های بسیار کلانی بدست آوردیم.

 وی تبعیت فصل الخطاب از ولایت فقیه  را رمز عبور از بحرانها و تهدیدها دانست و گفت: مدیریت، صلابت و استقامت ولی فقیه ما را از پیچهای خطرناک و تهدید های بسیار بزرگ عبورداده  و چه بسا رمز تبدیل تهدیدهای خطرناک به موفقیت های بزرگ شده است.

حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب معجزه است

وی یاد آوری کرد: اگر ما از جنگ 8سال دفاع مقدس با افتخار عبور کردیم در سایه مدیریت،  کیاست و صلابت ولی فقیه بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به توان و قدتمکتب تشیع اشاره ای کرد و گفت: مکتب تشیع سالیان سال باهمه توانایی که داشت در اوج انزواقرار گرفته بود ولی امروز مکتب تشیع در شرایط بی نظیر،اقتدار و قدرت قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که هیچ موقع مکتب تشیع مثل امروز  قوی و قدتمند نبوده افزود: مکتب تشیع حتی در زمان ائمه معصومین (ع)  هم به این اندازه اقتدار نداشته بود.

وی ادامه داد: هیچ زمان مکتب تشیع به این اندازه  مدافع و پشتیبان نداشت این شکوفایی و ظرفیت های عظیم تشیع دست آورد انقلاب اسلامی است.

 حجت الاسلام کاملی فر این عزت و اقتدار  شعیان و کشورهای دیگر دستاوردهای دینی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:  این همه افتخارات به برکت مدیریت ولی  فقیه است  اگر در مسائل شبه انگیز فصل الخطاب فرامین ولی فقیه باشد موفقیت های  ما حتمی  است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تجربه دیگر  این چهل سال را حمایت  ها و پشتیبانی مردم و در صحنه بودن مردم  بیان کرد و گفت: نقش مردم نقش بی بدیل است  مردم اگر در صحنه نباشد و پشتیبانی نکند رهبر جامعه اگر حضرت علی (ع) هم باشد در محراب نماز به شهادت می رسد.

 وی گفت: نقش مردم نقش اول است و اگر چهل سال است که این انقلاب با این عظمت  دوام یافته به خاطر حضور مردم  و در صحنه  بودن مردم و به واسطه رای مردم است.

حجت اسلام کاملی فر این فشار ها که بر مردم وارد می شود را برای  فاصله انداختن بین مردم و نظام دانست و گفت: سعی دشمن و این همه جنگ روانی و غیره به خاطر جدا کردن مردم ااز انقلاب  است و بی کفایتی بعضی از مسئولان مزید بر علت است.

وی مشکلات  و فشار های اقتصادی مردم را در سایه سوء مدیریت عنوان کرد و گفت:  این مشکل به مراتب راحتر و سهل تر از دشواری های چهل سال گذشته است که  از آنها  عبور کردیم  از این ها هم انشاءالله عبور خواهیم کرد.

ارسال نظرات