خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام:

مسیر شهدا را انتخاب کنیم/ تلاش استکبار گرفتن معجزه قرن از دست ملت ایران است

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: پای انقلاب هزینه های سنگین دادیم و امروز تمام استکبار در خارج و ایادی آن در داخل جمع شده اند تا معجزه قرن را از دست ما دربیاورد.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۵۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده واحد مقاومت حمزه سیدالشهدا بیرجند یادواره شهدای دانش آموز هنرستان خلیج فارس بیرجند برگزار شد.

سرهنگ حمیدرضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام در این مراسم اظهار داشت: محفل شهداست و در این محفل باید از کسانی گفت که به طور حقیقی فرمان ولی فقیه(امام) را لبیک گفتند.

 وی عنوان داشت: جوانان و نوجوانان شهید راه شهدای کربلا و صحنه عاشورا را تفسیر کردند  و به این مقام رسیدند چطور می شود نوجوانی فرمان خدا را لبیک گفته و خدا به خواسته او لبیک می گوید و آن انسانهایی از جنس ما بودند؛ چطور می شود که به این مرتبه می رسند‌؟!

برات زاده یادآور شد: نوجوانی که در جبهه سن و سالی ندارد اما خدا به خواسته اش جواب مثبت داد و خواسته اش از خدا شهادت در جبهه بود و دوم اینکه از خدا می خواهد در کربلا دفن شود و به این خواسته اش رسید.

وی با بیان اینکه در ایام سالروز عملیات کربلای ۵ و والفجر۸ آزادسازی فاو به سر می بریم خاطرنشان کرد: در بخشی از جبهه در سه راهی شهادت به همه مزد برابر داده نشد و از قبل نشانه ها فراهم بود و در سیمای افراد مشخص بود بیش از ۲میلیون رزمنده شرکت کردند اما چند نفر انتخاب شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان افزود: باید کار فوق العاده ای انجام می دادیم. شهدا قلب ها را صاف و باورهای خود را خالص کردند و امروز تاج سرافرازی ملت هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا ماموریت و تکلیف خود را انجام دادند. ما باید امروز فکر کنیم شهدا از ما چه می خواهند همه ما تکلیف داریم که در مسیر آرمانهای شهدا گام برداریم.

برات زاده اظهار داشت: پای انقلاب هزینه های سنگین دادیم و امروز تمام استکبار در خارج و ایادی آن در داخل جمع شده اند تا معجزه قرن را از دست ما دربیاورد.

وی متذکر شد: ما باید به شهدا اقتدا کنیم و مسیر شهدا را انتخاب کنیم و به معنای واقعی کلمه گوش به فرمان ولی باشیم و این انقلاب را در مسیر وصل به انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) کمک کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان تصریح کرد: امروز بعد از گذشت ۴۰سال از پیروزی انقلاب برخی سر سفره انقلاب و بهره مندی از ثمرات خون شهدا چهره رضا شاه را تطهیر میکنند (رضا شاه ) آن جلادی که از جنایتی ها در کشور کم نگذاشت.

وی با تأکید بر اینکه قیام امام خمینی برای تحقق انقلاب بی نظیر و نجات دهنده بشریت است افزود: قدردان انقلاب و آرمانهان های امام باشیم.

 برات زاده عنوان داشت: امروز توطئه ها دشمنان نقش برآب شده است اما مسیر سختی در پیش داریم و باید از شهدا مدد بطلبیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها