به مناسبت ایام فاطمیه و ایام‌الله دهه فجر، جمعی از مسئولین اردکان با خانواده شهیدان افخمی و گنجی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولین شهرستان اردکان به دیدار خانواده سردار شهید آقا محمد افخمی و شهید جواد گنجی رفتند.
شرکت‌کنندگان در این برنامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند و بر ادامه راه شهدای بزرگوار در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کردند.
در این دیدار، والدین و خانواده شهدا به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداختند.
لازم به ذکر است که سردار شهید آقا محمد افخمی فرزند حسین در تاریخ 22 مردادماه سال 1364 در منطقه پاوه استان کردستان به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش با بدرقه باشکوه مردم ولایتمدار اردکان تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد همچنین شهید جواد گنجی اشتیجه فرزند مصیب در تاریخ 21 دی‌ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه بر روی دستان مردم قدرشناس در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد.
گفتنی است در این برنامه امام‌جمعه، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان حضور داشتند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات