به مناسبت دهه فجر، یادواره شهدای روستای آزادگان از توابع شهرستان بن به همت پايگاه مقاومت بسيج این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۸۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن در اين يادواره با اشاره به چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در يك سال گذشته تمام توان خود را به كار بردند كه به هر نحوي با پيشرفت اين نظام مقدس برخورد كنند و به زعم خودشان نگذارند كه مردم چهل سالگي انقلاب را ببينند؛  ولي همانند مسائل گذشته دچار شكست شده و با همه حيله ها و نقشه ها باز راه به جايي نبرده و سيلي سختي از ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي خوردند.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كريمي با اشاره به خدمات نظام اسلامي در طول اين چهل سال، افزود: هر چند امروز كشور با مشكلات اقتصادي روبروست كه نتيجه تفكر غربگرايي است؛ ولي اين نظام خدمات زيادي به مردم و روستاييان داشته و اين پيروزي ها در صحنه هاي مختلف به مدد ايثار و ازخودگذشتگي شهدا و ايثارگران و جهادگران به دست آمده است و عامل اصلي بقاي انقلاب اسلامي خون شهداست.

حجت الاسلام مصطفي رئيسي نيز در اين يادواره اظهار داشت: شهدا اگرچه در بين ما زندگي مي كردند؛ ولي هميشه توجهشان به خدا بود و از ياد خدا غافل نبودند و همين ارتباط با خالق و توسل به ائمه اطهار بود كه آنها را خدايي كرد و باعث شد با بهترين نوع مرگ از ميان ما پر بكشند و در جوار رحمت الهي قرار گيرند.

وي ادامه داد: اگر ما مي خواهيم پيرو شهدا باشيم و در مسير آنها حركت كنيم هميشه بايد مسير زندگيمان در مسير بندگي خداوند متعال باشد و طوري رفتار كنيم كه ائمه از رفتار ما راضي باشند و امروز نيز پشتيبان ولايت فقيه بوده و در مسير گفتمان ولايت حركت كنيم تا خير دنيا و آخرت نصيب ما گردد.

گفتني است روستاي آزادگان  از توابع شهرستان بن در طول دفاع مقدس و بعد از آن تعداد 9 شهيد گلگون كفن به انقلاب اسلامي تقديم نموده است.

 

ارسال نظرات