طی بیانیه ای مطرح شد؛

دعوت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با انتشار بیانیه‌ایی از مردم غیور و ولایی لرستان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۸۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با انتشار بیانیه‌ایی از مردم غیور و ولایی لرستان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

"بحول قوه الهی، حضور مردم درراهپیمایی ٢٢ بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد" مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

ملت انقلابی ایران در حالی گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می‌گیرد که انقلابشان از متن توده‌های محروم نشأت‌گرفته و با رشادت و شهادت‌طلبی و پیروی از سلاله حسین (ع) بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرد.

امروز باگذشت چهار دهه از این معجزه تاریخی و در آستانه ورود انقلاب اسلامی به دوران جدیدی از حیات بالنده‌اش، چشم امید دوستان و چشم طمع دشمنان، همچنان در حال پایش و سنجش میزان پایبندی انقلاب، فرزندان و رهروان آن به شعار‌های اولیه از «عدالت» و «حاکمیت مستضعفان» گرفته تا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است.

انقلاب اسلامی ایران، در چهلمین سالروز خود همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به‌سوی بالندگی پیش می‌رود؛ این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته‌شده است. قیامی که با اتکا به اراده مردم و تأسی از رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیرش، امام خمینی (رحمت‌الله علیه) بااقتدار، مظاهر تجدد منحط غربی را از جامعه اسلامی ایران زدود و نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و مؤثر ساخت.

یوم‌الله ۲۲ بهمن، روزبه ثمر نشستن مجاهدت‌های عالمان، نخبگان و خداباوران مخلص در جهت استقرار حاکمیت اسلام فرارسیده است. مردم ولایتمدار ایران اسلامی امسال هم با حضور خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن جلوه دیگر از باور‌های آسمانی، صلابت، هوشمندی خویش را به رخ جهانیان خواهند کشید.

شرایط حساس بین‌المللی و به‌ویژه تحولات بسیار مهم دنیای اسلام و غرب آسیا، امروز باعث شده است که هم‌چشم امید عدالت خواهان آزاده در سراسر جهان بیش‌ازپیش به ملت ایران و عظمت آفرینی آنان معطوف بوده و هم نگاه دشمنان و بدخواهان مترصد اندک فتوری در آن برای افزودن بر توطئه‌ها و دسیسه‌ها باشد.

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از مردم شریف استان دعوت می‌کند تا در بزرگ‌ترین حماسه سیاسی کشور حضور یافته و همچون گذشته سربلند میدان باشند و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار