معاون هماهنگ‌کننده مرکز تخصص‌های دریایی امام خامنه‌ای با بیان اینکه رسیدن به فلاح و رستگاری مستلزم حرکت در مسیر شهدا است گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور اتحاد و یکپارچگی سه قوا با تکیه به ظرفیت‌های داخلی کشور ضروری است.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۹۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، سردار اصغر شکراللهی عصر امروز در مراسم 230 شهید والامقام دفاع مقدس در مصلای این شهرستان اظهار کرد: امروز برگزاری یادواره‌ها بیشتر برای نسل جوان است که فراز و نشیب‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکردند.

وی با بیان اینکه نسل جوان ما باید بدانند که چرا هشت سال در برابر دشمن ایستادیم گفت: متأسفانه امروز در فضاهای مجازی جنگ را مساوی خشونت‌طلبی می‌نامند اما جوانان ما باید بدانند که ایران آغازکننده این جنگ نبود و ما دفاع جانانه در برابر هجوم دشمن داشتیم که عراق به سرکردگی استکبار شروع کرده بود.

معاون هماهنگ‌کننده مرکز تخصص‌های دریایی امام خامنه‌ای با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم افزود: ملت ایران انقلاب کردند و از هستی خود مایه گذاشتند و فرزندانشان را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کردند تا از اسلام و ولایت پاسداری کنند.

وی با بیان اینکه 99 درصد وصیت‌نامه شهدا به حضور پرصلابت مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب و پاسداری از اسلام و ولایت در برابر دشمنان قسم‌خورده انقلاب و نظام سفارش شده است گفت: در سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم نخستین وظیفه‌ای که باید همه مسؤولین توجه کنند تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب برای مردم به‌ویژه نسل جدید است.

شکراللهی به تلاش دشمن برای آسیب زدن به سه رکن اصلی انقلاب یعنی اسلام ناب، ولایت و حضور مردم درصحنه‌های انقلاب افزود: عده‌ای امروز می‌خواهند اسلام آمریکایی یا انگلیسی را به‌جای اسلام ناب به مردم القا کنند و دارند ریشه اسلام اصیل را می‌زنند ما باید توجه داشته باشیم تا تحت تأثیر عوام‌فریبی عده‌ای در فضای مجازی قرار نگیریم.

وی به برخی صحبت‌های بی‌بصیرتان داخلی تصریح کرد: عده‌ای برای نابودی نظام در سخنرانی‌های خود تلاش می‌کنند تا به مردم القا کنند که اسلام نمی‌تواند حکومت کند و بعد از 40 سال باید راهبردهای نظام جمهوری اسلامی تغییر کند و با این راهبرد نمی‌توانیم به اهدافمان برسیم.

معاون هماهنگ‌کننده مرکز تخصص‌های دریایی امام خامنه‌ای با بیان اینکه حذف ولایت از سوی دشمنان از دیگر آسیب‌های انقلاب است گفت: امروز کسانی هستند که معتقدند آنچه نمی‌گذارد به اهدافمان در کشور برسیم ولایت است که بایستی کنار زده شود.

وی آسیب سوم را هجمه به رکن سوم انقلاب که همان مردم است خواند و افزود: مردم ولی‌نعمت ما هستند که همیشه مورد تأکید امام و رهبری بوده اگر مردم در تمام صحنه‌های انقلاب نبودند قطعاً این انقلاب نبود.

شکراللهی رسیدن به فلاح و رستگاری را مستلزم حرکت و گام برداشتن در مسیر شهدا دانست و تصریح کرد: به‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی حاکم در کشور که بایستی با اتحاد و یکپارچگی سه قوا این نابسامانی با نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور حل شود ملت هم باید در مسیر انقلاب ثابت‌قدم بمانند و مانند این 40 سال انقلاب که موانع زیادی را کنار زدند از این پیچ تاریخی هم عبور خواهند کرد.

انتهای پیام/3389

ارسال نظرات