آیت‌الله فلاحتی در یادواره ۲۰۰ شهید شفت:
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه تمامی مشکلات کشور ناشی از تحریم نیست گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از سو مدیریت و فقدان اراده کافی برای حل آن‌ها است.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۹۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شفت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در یادواره ۲۰۰ شهید شهرستان شفت در مسجد جامع این شهر با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران با همراهی و همگامی ملت غیور و اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد.

وی بر لزوم حرکت انقلابی توأم با مردم تأکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران است توده عظیم ملت ایران عجین شده و‌ دوران هشت‌ساله انقلاب اسلامی و رقم خوردن ظفرهای متعدد در آن از نتایج آن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به دشمنی 40 ساله دشمنان ازجمله آمریکا و ایادی آن علیه جمهوری اسلامی بیان کرد: دشمن 40 سال علیه انقلاب اسلامی تحریم و تهاجم می‌کند و هیچ‌گاه تمامی هم ندارد.

وی با بیان اینکه اگر فشارهای وارده بر ایران بر قدرتمندترین کشورهای تحمیل می‌شد چیزی از آن باقی نمی‌ماند گفت: قدرت‌های جهان فهمیده‌اند که ایران قدرتی بی‌بدیل است و آن را باید با وضعیت فعلی پذیرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره‌های به اذعان دشمنان مبنی بر قدرتمند بودن ایران اسلامی در منطقه و جهان گفت: خط سرخی که شهیدان ترسیم کرده و مردم نیز آن را می‌پیمایند همیشه ادامه خواهد داشت و در آن رخوت و سستی راهی ندارد.

امام‌جمعه رشت روح مطالبه گری در ملت را در جهت حق‌خواهی و در راستای انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن از حق‌خواهی انقلابی ملت ایران باخبر است و‌ این مهم با ردیابی رسانه‌های غربی می‌توان کاملاً مشاهده کرد.

فلاحتی با بیان اینکه تمامی مشکلات کشور از تحریم‌ها نیست گفت: وجود مشکلات اقتصادی بیانگر این است که در داخل کشور سو مدیریت وجود دارد و برای حل آن‌ها اراده‌ای دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه سلطنت‌طلب‌ها، منافقان و دلدادگان وابسته به غرب بر اشاعه مشکلات داخلی تلاش می‌کنند بیان کرد: ایران اسلامی در بسیاری از بخش‌ها ازجمله علوم و فنون موفق عمل کرده و تجربه نشان داده که هرگاه به نیروهای داخل تکیه شده موفقیت از آن ایرانیان بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به حضور منحصربه‌فرد مردم در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی افزود: باید قدر جامعه‌ای که شهید داده و در مسیر آن حرکت می‌کند دانست و‌ برای رسیدن به اهداف آن‌ها بیشتر تلاش کرد.

انتهای پیام/3389

ارسال نظرات