یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در نشست بصیرتی کارکنان سپاه اسکو و آیین گرامیداشت شهدای عملیات والفجر هشت، گفت: نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی توفیقات زیادی داشته که یکی از آن ها پیروزی در مقابل جبهه باطل در دوران دفاع مقدس بود که نظام به یاری خداوند در مقابل کشورهای مستبد و مستکبر عالم ایستاد.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۱۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم صارمی افزود: عملیات والفجر هشت از جمله بزرگترین عملیات هایی بود که رزمندگان اسلام توانستند یکی از پیچیده ترین عملیات های آن دوران را با موفقیت انجام دهند.

وی ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با توکل به خداوند  و توسل به ائمه اطهار توانستند آن شگفتی ها را بیافرینند و اگر مسئولان فعلی نظام همانند رزمندگان آن دوران با روحیه جهادی پای کار بیایند قطعا مشکلات را به آسانی پشت سرخواهیم گذاشت.

صارمی اظهار داشت: سیره عملی حضرت امام(زه) و رهبر فرزانه انقلاب بر این بود که در سپردن مسئولیت ها به جوانان مومن و انقلابی اعتقاد و ایمان داشتند و در طول این چهل سال پس از پیروزی انقلاب هرکجا به جوانان انقلابی اعتماد شده، در همان عرصه شاهد رشد وشکوفایی بوده ایم که نمونه آن صنعت هسته ای ، نانو،  موشکی و صنایع دفاعی است که جزء رتبه های نخست دنیا هستیم.

ارسال نظرات