خبرهای داغ:

طنین گام های استوار مردم در راهپیمایی 22 بهمن لرزه بر اندام دشمن می اندازد

سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با صدور بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن اعلام کرد: طنین گام های استوار و فریادهای دشمن شکن امت حزب الله در راهپیمایی این روز، لرزه بر اندام استکبار جهانی و دشمن زبون می اندازد.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۵۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه سپاه استان قم به مناسبت چهلمین فجر انقلاب و فرارسیدن ۲۲ بهمن به شرح ذیل است:

دهه فجر امسال شاهد بلوغ و کمال انقلاب در چهل سالگی خود است و شاهدیم که انقلاب اسلامی با ایثارگری، جانفشانی، ایمان و مجاهدت و استقامت و بصیرت مردم ولایتمدار و البته با رهبری‌های پیامبرگونه امامین انقلاب به قله‌های شکوه و شکوفایی رسیده و در اوج تحریم‌های ظالمانه چند دهه گذشته، پرچم عزتمندی و کرامت را بر رفیع‌ترین قله‌های اقتدار به اهتزاز در آورده است.

میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز همچون سیلی خروشان و پرشتاب، تمامی سد‌هایی را که مستکبران عالم و دشمنان انسانیت در برابر صدور و جهانی شدن آن قرار داده اند، با قدرت شکسته و محاسبات شوم و ننگین آمریکا و دیگر سردمداران استکبار را باطل و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کرده است، از این روست که انقلاب اسلامی به پدیده‌ای الهام بخش برای جبهه مقاومت تبدیل شده و زمینه‌های هوشیاری در برابر فتنه‌های استکبار را در سرتاسر جهان فراهم نموده است.

۴۰ سال استقامت توام بصیرت در برابر انواع توطئه‌های سهمگین دشمنان، از غائله‌های ضد انقلاب در ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا هشت سال جنگ تحمیلی و ترور‌های کور و فتنه‌های داخلی و ... و در نهایت عبور سرافرازانه از هر یک از این گردنه‌های پرپیچ و خم، جایگاه عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به برکت خون مطهر شهیدان و ایثار ایثارگران، در برابر جهانیان بیش از پیش استحکام بخشیده و انقلاب را به خاری در چشم دشمنان و یاوه گویان تبدیل نموده است.

امروز تجلی قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی و پاسداشت این موهبت ارزشمند و الهی و دستاورد‌های بی شمار آن در عرصه‌های مختلف علمی، سازندگی، نظامی و ...، پشتیبانی از ولایت فقیه است، زیرا به فرمود: ه امام عزیز، پشتیبانی از رهنمود‌های ولایت فقیه ضامن حفظ انقلاب و کشور از آسیب طمع و کید دشمنان است.

یوم الله ۲۲ بهمن، روز به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب اسلامی است و حضور یکپارچه و منسجم در راهپیمایی حماسی این روز عظیم و سردادن فریاد‌های انزجار از اعمال ننگین دشمنان در اقصی نقاط عالم، از یک سو موجب رعب و وحشت در خیمه گاه دشمنان و ایجاد امید و نشاط در دل‌های مستضعفان عالم است که چراغ فروزان انقلاب را فرا روی خود قرار داده اند و از سوی دیگر قدردانی از نعمت انقلاب و بیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب می‌باشد.

سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با سپاس و حمد بیشمار به درگاه باریتعالی به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، ضمن اعلام حضور قاطع در راهپیمایی بسیار باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن، از عموم مردم شریف بخصوص قشر‌های مختلف مردم ولایی استان قم جهت حضور دشمن شکن در این روز خاطره انگیز دعوت به عمل می‌آورد و این حضور ارزشمند را مصداق عمل صالح و در استمرار پاسداشت خون مطهر شهدای انقلاب، دفاع مقدس، عرصه امنیت و دفاع از حرم‌های اهل بیت (ع) می‌داند.
ارسال نظرات