خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با دعوت پرشور مردم برای شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن، مسیرهای ده‌گانه حرکت راهپیمایان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۶۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
در این اطلاعیه آمده است: یوم‌الله 22بهمن سرآغاز پیروزی ملّت ایران بر ستمگران، حکومت الله برجهان و برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی است و راهپیمایی 22بهمن تجدید پیمان با آرمان انقلاب، مظهر اقتدار، نشانه متکی بودن انقلاب به ایمان‌های مردم، تجلّی عظمت و مایه امید دوستان و سرخوردگی دشمنان است.

در ادامه اطلاعیه ذکرشده است: اینک در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شکرانه موهبت الهی استقرار نظام دینی در شرایطی که با تشدید سیاست‌های خصمانه نظام سلطه و تحمیل جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای – روانی و اقتصادی، دشمن تمام توان و تلاش خود را به کاستن از اعتماد مردم به‌نظام و امید ملّت به آینده و بی‌رونق کردن 22بهمن چهل‌سالگی انقلاب و ورود به دهه پنجمِ حیات طیبه و بالنده نظام اسلامی متمرکز کرده است، از آحاد مردم شریف و متدین و زمان‌شناس دعوت به عمل می‌آید با حضور گسترده خود در راهپیمایی تماشایی و پرشورتر از قبل 22بهمن بار دیگر دشمن را مأیوس و با پاسخ کوبنده و دندان‌شکن خود، بیگانگان و سست‌عهدان را به عقب برانند و با عزم راسخ الهی و انقلابی معادلات طاغوت اعظم آمریکای جهان خوار و ایادی منطقه‌ای و داخلی آن را به هم بریزند.

در اطلاعیه شورای تبلیغات اسلامی تصریح‌شده است: در همین رابطه مردم متدین و ولایتمدار خاستگاه انقلاب اسلامی قم همیشه سرافراز ساعت 9صبحِ روز دوشنبه 22بهمن‌ماه از مناطق ده‌گانه شهری حرکت مقدس و انقلابی خود را به سمت میدان بزرگ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیه مجاور مسجد امام حسن عسگری علیه‌السلام آغاز کرده و سپس ساعت 10 صبح، منسجم و یکپارچه باهدف عمل به وظیفه دینی و انقلابی در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز کنونی و برگزاری جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی دشمن‌شکن خود را از مسیرهای منتهی به حرم مطهر شامل میدان آستانه – خیابان اراک – پل حجتیه – چهارراه شهداء و خیابان ارم برگزار خواهند کرد.

بر اساس این گزارش مسیرهای راهپیمایان برای عزیمت به میدان آستانه به این شرح است:

1- مسجد طفلان مسلم علیه‌السلام،‌ خیابان توحید – خیابان اراک (امیرکبیر) – میدان شهید مطهری – پل معصومیه - میدان آستانه.

2 - مسجد عبداللهی، خیابان امامزاده ابراهیم علیه‌السلام – بلوار نیروی هوایی – میدان شهید سعیدی - میدان شهید مطهری – پل معصومیه - میدان آستانه.

3 - مسجد المهدی، 20متری شهید بهشتی – خیابان امام خمینی (ره) - میدان شهید مطهری - پل معصومیه - میدان آستانه.

4 - مسجد دوازده امام علیهم‌السلام، خیابان خاکفرج – پل علیخانی - چهارراه بازار - میدان آستانه.

5 - مسجد رضوی، خیابان 19دی - چهارراه بازار – میدان آستانه.

6 - مسجد ولی‌عصر(عج)، خیابان آذر – چهارراه بازار – میدان آستانه.

7 - مسجد چهل اختران، خیابان آذر – چهارراه بازار – میدان آستانه.

8 - مسجد چهار مردان، ‌خیابان انقلاب – 45متری عمار یاسر – خیابان آذر – چهارراه بازار – میدان آستانه.

9 - مسجد امیرالمؤمنین علیه‌السلام، خیابان شهیدان فاطمی – خیابان شهداء – خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی (ارم) میدان آستانه.

10 - مسجد محمد رسول‌الله(ص)، بلوار شهید کریمی، خیابان شهید صدوقی – خیابان شهداء – خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی (ارم) – میدان آستانه.

همچنین راهپیمایی‌های مشابه با شرکت اهالی ولایتمدار و همیشه حاضر درصحنه شهرهای دستجرد، جعفریه، سلفچگان، کهک و قنوات همچنین روستاهای تابعه استان برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها