خبرهای داغ:
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید با اشاره به این که مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن حضوری باشکوه تر از قبل داشته باشند گفت: در این روز با وجود همه سختی ها و تحریم ها در صحنه حاضر شویم و به دشمن بگوییم لحظه ای از انقلاب و آرمان های امام راحل جدا نمی شویم.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۷۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از قم ، وی روز شنبه در آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در مدرسه امیرالمومنین(ع) قم اظهار داشت: در آستانه روز 22 بهمن ماه و روز استکبار ستیزی قرار داریم. آمریکا می گوید ما آخرین تحریم ها را انجام دادیم، ببینم مردم در مقابل انقلاب می ایستند یا نه. اگر تحریم ها جواب داد، آن را بیشتر می کنیم، بنابراین باید دراین روز پرشورتر از گذشته در صحنه حاضر شویم.

وی ادامه داد: در دهه چهارم از پیروزی انقلاب و در حساس ترین شرایط انقلاب هستیم. اگر آحاد مردم باهم نباشند و در مقابل تحریم ها درست عمل نکنند و در سختی ها مقاومت ننمایند ، کار به جای سخت تری می رسد.

این مرجع تقلید اضافه کرد: نمی توانیم در مقابل دشمن تسلیم شویم و مشکلات را تحمل نکنیم. نمی گویم مشکلات را نمی شود حل کرد، یکی از مشکلات بانک ها هستند. جریمه پشت جریمه و سودها باعث بیچارگی مردم شده است.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: بیاییم بگوییم ما نسبت به مشکلات کشور و گرانی اعتراض داریم و داد و فریاد هم می زنیم، ولی این دلیل نمی شود از انقلاب مان لحظه ای جدا شویم.

وی تصریح کرد: نمی گویم مردم در محدودیت باشند و در رفاه نباشند، ولی در برابر این گرانی و تحریم ها که از سوی دشمنان ایجاد شده، باید صبر و تحمل کرد و این صبر از رموز موفقیت است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها