مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج :
مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت : در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در این شهرستان، مسابقه «بزرگ مسیر انقلاب» توسط این ناحیه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۷۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار سید روح الله فضلی به برنامه های پیش بینی شده سپاه کرج در روز 22 بهمن اشاره کرد و افزود: برپایی 35 غرفه در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن توسط فعالان فرهنگی در سطح پایگاه ها و حوزه های سپاه کرج و همچنین بسیج ادارات از جمله این برنامه ها است.

 مسابقه مسیر انقلاب در یوم الله 22 بهمن کرج برگزار می شود

وی برگزاری ویژه برنامه ای با همکاری بسیج طلاب و صدا و سیمای استان البرز برای کودکان و نوجوانان را از دیگر این برنامه ها برشمرد و اظهار داشت: همچنین در این روز دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاهی به مردم معرفی می شود.

پاسدار فضلی برپایی ایستگاه های صلواتی را از دیگر خدمات پیش بینی شده عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقه آنلاین مسیر انقلاب از مهم ترین این برنامه ها به شمار می رود.

وی با بیان اینکه محل برگزاری این مسابقه در بلوار جمهوری روبروی پارک تنیس تعیین شده است، عنوان کرد که موضوع سوالات این مسابقه در خصوص وقایع و دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی است .

پاسدار فضلی افزود: در این مسابقه فضای تحولی در حوزه تمدن نوین اسلامی در این مسیر مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در خصوص اهمیت این مسابقه گفت: همواره حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در حوزه تحولی و دستاوردی کشورمان تاکیدات زیادی داشته اند که این تاکیدات ما را به سمت و سویی می برد که در عرصه های مختلف از جمله علمی، فناوری، تحصصی و اقتصاد مقاومتی شکوفایی های ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: این امرمیسر نمی شود مگر با تشکیل یک دولت اسلامی و یک چارچوب اصلی در قائده و تشکیل سازمان یافته فعالیت های اجتماعی به آن را درقالب مسابقه قرار داده ایم. 

معاون سپاه ناحیه کرج اضافه کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه به صورت آنلاین در همان مکان با استفاده از یک سامانه پیامکی در مسابقه شرکت و در همانجا جوایز خود را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه به یکی دیگر از برنامه های مهم در این روز اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن ازدواج 40 زوج جون کرجی در قالب محله مهربانی انجام می شود.

پاسدار فضلی گفت: این 40 زوج در روز راهپیمایی 22 بهمن با حضور در جمع مردم کرج و برگزاری جشن ازدواج تاکید بر ارزش های 40 سالگی انقلاب دارند و بعد از راهپیمایی در مراسم جشنی که در یکی از تالارهای کرج برگزار می شود شرکت و بعد از آن عازم مشهد مقدس هستند.

وی یادآور شد که این برنامه توسط حوزه بسیج کمالشهر انجام می شود. این 40 زوج جوان انقلابی روز 22 بهمن در غرفه های سپاه ناحیه کرج حضور می یابند.

ارسال نظرات