خبرهای داغ:
استاندار قم:

دانش فنی اعضای نظام مهندسی ساختمان تقویت شود

استاندار قم با اشاره به اهمیت ارتقاء جایگاه نظام مهندسی ساختمان در بحث نظارت بر ساخت و ساز بیان داشت: در این راستا نیاز است تا دانش فنی و تخصصی اعضای نظام مهندسی ساختمان بیش از پیش تقویت شود.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۷۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از  قم، بهرام سرمست در نشست با اعضای نظام مهندسی ساختمان استان، طی سخنانی با بیان اینکه اعضای نظام مهندسی بازوی نظارتی دولت هستند، گفت: ایفای دقیق نقش این سازمان در راستای اجرای قوانین مرتبط با ساختمان ضروری است.

استاندار قم با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی جهت توانمندسازی مهندسین ساختمان، افزود: در بحث کمی به تعداد کافی مهندس داریم ولی باید زمینه ارتقاء دانش فنی و صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور فراهم شود.

سرمست ارتقاء سطح مهارت مهندسین را نیز مهم تلقی و خاطرنشان کرد: شکاف بین افراد دارای تخصص و نبود تجربه ی اجرایی موجب شده است تا سیاست های دولت در زمینه ی مهندسی ساختمان به درستی اجرا نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توسعه ی خدمات الکترونیک را نیز مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: انجام الکترونیکی فرایندها، زمینه تخلف و دور زدن قانون را کاهش داده و موجب افزایش شفافیت و نهایتا اجرای دقیق تر سیاست های دولت در بحث راه و ساختمان می شود.
ارسال نظرات