خبرهای داغ:
معاون پارلمانی وزیر دفاع:

بزرگ‌ترین ثمره انقلاب و خون شهدا سعادتمندی و استقلال است

معاون پارلمانی وزیر دفاع با اشاره به ثمرات انقلاب گفت: بزرگ‌ترین ثمره‌ای که انقلاب و خون شهدا برای ما آوردند سعادتمندی در آخرت و استقلال است.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۸۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

بزرگ‌ترین ثمره انقلاب و خون شهدا سعادتمندی و استقلال استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار رضا طلایی‌نیک در یادواره شهدای روستای گنبدان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) هم دختر نمونه و هم همسر نمونه‌ای بود، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) مدافع ولایت بود و در راه ولایت شهید شد و این شهادت درسی بود برای اینکه در دفاع از ولایت اگر لازم باشد باید از جان مایه گذاشت.

وی عنوان کرد: حضور شما در این یادواره‌ها و مراسم‌ها وفای به عهد و همان ارتباط معنوی و بیعتی است که شما نشکستید.

معاون پارلمانی وزیر دفاع با بیان اینکه امروز ما از نعمت شهیدان، قدرت بزرگی شده‌ایم، افزود: چهل سال از انقلاب گذشته و حفظ انقلاب از اصل پیروزی انقلاب سخت‌تر است.

وی با اشاره به اینکه امروز بیداری اسلامی لرزه بر اندام صهیونیست‌ها و مستکبرین انداخته است، تصریح کرد: چهل سال صدها توطئه و نیرنگ و ناامنی برای ایجاد مشکل در عرصه‌های مختلف هر چه می‌توانستند انجام دادند اما می‌بینیم که ملت ایران رو سفید است و روسیاهی برای دشمنان مانده است.

سردار طلایی‌نیک با بیان اینکه اسلام اگر زنده شود استکبار فرو می‌ریزد، گفت: شما جهاد کردید و بعد از انقلاب هشت سال مقاومت کردید.

وی با اشاره به اینکه به زودی در سطح کشور همایشی برگزار خواهد شد، ابراز داشت: به همت چند مرکز علمی و تحقیقاتی همایشی برپا شده و تمام کشورهایی که در جنگ به جنایت‌های صدام کمک کردند معرفی خواهند شد.

معاون پارلمانی وزیر دفاع با بیان اینکه قبل از انقلاب 35 نوع اسلحه و تجهیزات در ایران تولید می‌کردیم، گفت: امروز در صنایع دفاعی ما 77 قلم تسلیحات و تجهیزات پیشرفته تولید می‌شود.

وی افزود: اگر شما مقاومت نمی‌کردید این قدرت سیاسی و دفاعی به وجود نمی‌آمد؛ این انقلاب، نعمت در زیر سایه اسلام زندگی کردن را برای ما به ارمغان آورد.

سردار طلایی‌نیک با اشاره به ثمرات انقلاب گفت: بزرگ‌ترین ثمره‌ای که انقلاب و خون شهدا برای ما آوردند سعادتمندی در آخرت و استقلال است.

وی گفت: رتبه صنعت ما امروزه به 19 رسیده و در کشاورزی رتبه 10 جهانی و همچنین در علم و دانش رتبه 16 جهان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات