مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحيه ايجرود:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحيه ايجرود گفت:مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی که یک ارزش محسوب می شود امنیت و استقلال است وهمه باید برای استمرار آن تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۹۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاري بسيج،محبعلي احدی با تبريك چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، اظهار كرد :قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در بسیاری از شهرها و روستاهای کشور، کمترین امکانات نیز وجود نداشت اما پس از انقلاب و در طول ۴۰ سال، در رفع محرومیت در کشور اقدامات مؤثری انجام شد.

وی بااشاره به نقش تاثيرگذارايران در تحولات منطقه، خاطرنشانكرد:انقلاب اسلامي تحولات عظيمي در ابعاد مختلف فرهنگي، سياسي، اقتصادي، علمي در كشوربه دنبال داشت كه موجب ارتقاء جايگاه ايران درسطح منطقه اي و جهاني گرديد.

حجت الاسلام احدی در ادامه افزود :تمام پیشرفت های به دست آمده در چهل سال گذشته زیر سایه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامي،استقلال به دست آمده است.

اين مقام مسئول با اشاره به نقش رهبري در تداوم انقلاب اسلامي،تصريح كرد:آنچه‌که تاکنون موجب تداوم انقلاب اسلامی ایران شده و این کشور را در کل خاورمیانه و منطقه قدرتمند و متمایز کرده، پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است.

وي ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران به رغم توطئه هاي دشمن و تحریم های ظالمانه، همچنان به پیشرفت های خود ادامه داده واز اين مقطع حساس تاريخي،باعزت وسربلندي عبور خواهد كرد.

حجت الاسلام احدي،با گراميداشت ياد شهداي دفاع مقدس و مدافعان حرم،گفت:بی شک کار شهدای انقلاب در طول تاریخ بی نظیر است چراکه آنها با آرمان های بلند خود برای امنیت امروز ما به شهادت رسیدند و امروز باید این اهداف در جامعه مطرح شود و چراغ راه شهیدان را که تلاش و کوشش برای حفظ نظام است ،برافروخته نگه‌داریم.

ارسال نظرات