معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

رشدو پیشرفت چشمگیر نظام جمهوری اسلامی ایران در عصر ارتباطات

عباس بابایی با بیان اینکه انقلاب برای استقلال فرهنگی شکل یافته است ،تصریح کرد:ریشه های دینی و هویت اسلامی از عوامل استقلال فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۹۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در آیین اختتامیه جشنوار عکس بهاران با اشاره به یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب که دستاورد فرهنگی بوده است ،اظهارداشت:استقلال فرهنگی باعث ایجاد آگاهی در کشور شد که در مقابل استقلال فرهنگی وابستگی فرهنگی شکل می گیرد.

عباس بابایی با بیان اینکه انقلاب برای استقلال فرهنگی شکل یافته است ،تصریح کرد:ریشه های دینی و هویت اسلامی از عوامل استقلال فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در چهل سال گذشته نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای مهمی را کسب نموده است،ابراز دشت:رشد و پیشرفت در عصر ارتباطات درون مایه وابستگی فرهنگی بوده است که از فرهنگ غرب عبور می کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ،تصریح کرد:به همت مردم همیشه در صحنه، ولایتمدار و شهید پرور انقلاب اسلامی و همت نخبگان، میهن اسلامی روز به روز با صلابت بیشتر رو به جلو می رود و شاهد پیشرفت روز افزون در عرصه های مختلف هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی بیش از هشت هزار ساعت برنامه تولیدی در خصوص آداب و رسوم ،فرهنگ و هنر کشور در قالب های مختلف اجرام میکنند ابراز کرد:رسالت هنرمندان اصیل این است که بتوانند در عرصه استقلال فرهنگی دستاوردهایی را به ارمغان بیاورند .

وی افزود: ملت ایران با قدرت ایمان همواره در صحنه نبرد با دشمنان انقلاب و نظام بوده و با نثار جان و مال‌شان در برابر آنان ایستادگی کرده‌اند تا به اقتدار امروز برسیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار