عکاسان زنجانی در مجامع بین المللی هنرنمایی می کنند

ناصر محمدی با اشاره به اینکه هنر عکاسی از پتانسیل بالایی برخوردار است ،اظهارداشت:هنر عکاسی یک تصویر جهانی است که نیازمند ترجمه نیست .
کد خبر: ۹۱۱۰۵۰۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،مدرس عکاسی و داور بین المللی استان زنجان در آیین اختتامیه جشن بهاران که به همت بسیج هنرمندان زنجان در فرهنگسرای امام خمینی (ره)برگزار شد ،با بیان اینکه تنها هنری که در زنجان بین المللی می باشد هنر عکاسی است ،اظهار داشت:هنرمندان استان زنجان ،مرزهای جغرافیایی را با عکس های زیبای خود در نوردیده اند.

ناصرمحمدی با اشاره به اینکه عکاسی بر خلاف هنرهای دیگری که بودجه های زیادی به خود اختصاص داده است ،تصریح کرد:هنر عکاسی هیچ گونه انجمنی مختص به خود ندارد.

وی به تلاش ها و همت عکاسان در این زمینه اشاره نمود و خاطر نشان کرد:عکاسان در همه جشنواره ها حضور فعال دارند و توانسته اند بهترین مقام و مدال ها را درکشور و دنیا کسب نمایند.

داور جشنواره بهاران با بیان اینکه عکاسان در هنر عکاسی در سط کشور حرفی برای گفتن دارند ،ابراز داشت:هنری که جهانی شناخته شده است نیازمند حمایت مسئولین است.

محمدی با اشاره به اینکه هنر عکاسی از پتانسیل بالایی برخوردار است ،اظهارداشت:هنر عکاسی یک تصویر جهانی است که نیازمند ترجمه نیست .

وی با بیان اینکه عکس و عکاس می تواند حافظ هویت باشد ،خاطر نشان کرد:با استفاده از تصویر ارتباطات به آسانی و قوی تر شکل میگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار