همزمان با نورافشانی؛

طنین نوای الله اکبر در آسمان بام ایران

همزمان با سراسر کشور مردم استان چهارمحال و بختیاری با حضور بر پشت بام های منازل نوای الله اکبر سر دادند و جشن وورد به دهه پنجم انقلاب اسلامی با نورافشانی از تپه نورالشهدای شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۱۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب مردم بام ایران بر پشت بام های خود حضور یافتن و بانگ الله اکبر سر دادند.

امشب پرشورتر از سنوات گذشته رأس ساعت ۲۱ بانگ «الله اکبر» به همراه نورافشانی از روی پشت بام منازل و مساجد طنین‌انداز ‌شد.

بانگ الله اکبر امسال نشان دهنده آن بود که دشمنان بدانند که با هجمه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... نتوانستند روحیه انقلابی را از مردم جدا کنند و مردم بام ایران پرشور تر و محکم تر از گذشته بانگ الله اکبر را سر دادند.

مردم بام ایران باسر دادن بانگ الله اکبر به دشمن نشان دادند همان گونه که در دوران انقلاب با این رمز توانستند بر ظلم و استکبار پیروز شوند امروزه نیز با همین رمز به مقابله با جنگ های همه جانبه دشمن خواهند رفت و در این جبهه نیز به موفقیت دست خواهند یافت.

گفتنی است: امشب تپه نورالشهدای شهرکرد نیز همزمان با کل کشور نورافشانی شد ومردم انقلابی و  عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام و شهدا و مقام معظم رهبری از جوار قبور مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس، بانگ الله اکبر را رساتر از همیشه فریاد زدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار