همزمان با شب 22بهمن در کوهبنان  به مناسبت چهل سال اقتدار و عزت در ساعت ۹ شب 22 بهمن با حضور مسئولین ،فرماندهان نظامی و انتظامی،اعضای ستاد دهه فجر و مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان مراسم نورافشانی در چهار راه حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان توسط کارگروه امنیتی ،  فرماندهی انتظامی ،کار گروه تبلیغات ، فضاسازی و شهرداری کوهبنان انجام شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۶۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام مهدی فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان  گفت  علی رغم میل باطنی جهان استکبار و رژیم صهیونیستی امشب دوستداران آزادی بشریت جشن چهل سالگی انقلاب را با شعار الله اکبر خواهند گرفت.

 وی ادامه داد با فریادهای کوبنده الله اکبر به دهان ایادی استکبار خواهیم زد و با تمسک به ولایت و رهبری به استقبال دهه پنجم انقلاب خواهیم رفت .

ایشان خاطر نشان کرد فردا تک تک افراد جامعه با پیوستن به هم سیل خروشانی علیه استکبار جهانی به راه خواهند انداخت و مشت محکمی بر دهان رئیس جمهور آمریکا خواهند زد. در ادامه یاسر محسنی شهردار کوهبنان گفت در سال 57 عده کثیری از مردم ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب با حضور گسترده در خیابان ها حکومت نظامی رژیم پهلوی را در شکستند .

وی ادامه داد آنان با ایستادگی و مقاومت و در حقیقت با تقدیم جان خویش آخرین پایگاه های حکومت پهلوی را در هم شکستند و زمینه استقرار حکومت اسلامی را رقم زدند .

شهردار کوهبنان تاکید کرد امسال یوم الله 22بهمن از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است باید با حضور گسترده خود ضمن حمایت از ولایت و رهبری زمینه ذلت و خواری دشمنان را رقم بزنیم .

محسنی ابراز داشت کارکنان و کارگران شهرداری کوهبنان در کنار سایر اقشار جامعه در مراسم یوم الله 22بهمن  حضوری پرشور و گسترده خواهند داشت .

 

ارسال نظرات