ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

خبرگزاری بسیج: ناحیه مقاومت بسیج سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک با گرامیداشت چهلمین بهار انقلاب اسلامی، از عموم مردم مومن و انقلابی دعوت کرد همچون سنوات گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند.به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: امیرالمؤمنان علی(ع): "وقتی باطل از حق و حق از باطل خالص شوند، زبان دشمنان کوتاه خواهد شد." امسال انقلاب اسلامی ما به لطف الهی به ۴۰ سالگی رسیده است، انقلاب اسلامی در چهلمین سالروز خود همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود. بهمن 57 تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق «استقلال و آزادی»، «جمهوری اسلامی» را به پیروزی رساندند و اکنون در بهمن 97، انقلاب چهل‌ساله شاهد مردمی مستقل و آزاد است که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی»شان، محافظت می‌کنند. مردم مؤمن و انقلابی شهرستان قرچک هماهنگ و همراه با مردم ایران اسلامی همواره در حمایت از ارزش های اسلامی با تمام توان در صحنه بوده و به پشتیبانی از آرمانهای انقلاب پرداخته است. بار دیگر از آحاد مردم شریف و حماسه ساز شهرستان قرچک دعوت می شود تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین یوم الله ۲۲ بهمن ماه تجدید میثاق خود با حضرت امام(ره) و آرمانهای شهدا و انقلاب را به جهانیان نشان دهند و حضوری پرشور تر از گذشته داشته باشند. ناحیه مقاومت بسیج سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک وعده ما: روز 22 بهمن ماه - ساعت 10 صبح - میدان امام خمینی(کلانتری) قرچک
کد خبر: ۹۱۱۰۶۱۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: امیرالمؤمنان علی(ع): "وقتی باطل از حق و حق از باطل خالص شوند، زبان دشمنان کوتاه خواهد شد."

امسال انقلاب اسلامی ما به لطف الهی به ۴۰ سالگی رسیده است، انقلاب اسلامی در چهلمین سالروز خود همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود.

بهمن 57 تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق «استقلال و آزادی»، «جمهوری اسلامی» را به پیروزی رساندند و اکنون در بهمن 97، انقلاب چهل‌ساله شاهد مردمی مستقل و آزاد است که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی»شان، محافظت می‌کنند.

مردم مؤمن و انقلابی شهرستان قرچک هماهنگ و همراه با مردم ایران اسلامی همواره در حمایت از ارزش های اسلامی با تمام توان در صحنه بوده و به پشتیبانی از آرمانهای انقلاب پرداخته است.

بار دیگر از آحاد مردم شریف و حماسه ساز شهرستان قرچک دعوت می شود تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین یوم الله ۲۲ بهمن ماه تجدید میثاق خود با حضرت امام(ره) و آرمانهای شهدا و انقلاب را به جهانیان نشان دهند و حضوری پرشور تر از گذشته داشته باشند.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک

وعده ما: روز 22 بهمن ماه - ساعت 10 صبح - میدان امام خمینی(کلانتری) قرچک

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار