خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران با صدور بیانیه ای ضمن تبریک سالروز چهلمین بهار انقلاب اسلامی، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را به خلق حماسه ای دیگر دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۲۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان تهران؛در آستانه راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن،حسین نادری رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه افزودند؛چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامیمان از راه رسید و نهالی که امام عزیزمان با همراهی امت انقلابی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ غرس کردند، به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که سایه با عظمت آن تمامی محرومان و مستضعفان عالم را در برگرفته است.

ایام ۴۰سالگی پیروزی انقلاب اسلامی یادآور روز‌های آغازین نهضت خمینی بزرگ است. نخستین گام‌های نهضت در سال ۱۳۴۱، در ایام فاطمیه برداشته شد و از این رو شکل گیری این حرکت الهی مرهون نام نامی صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها ست. اربعین کلید واژه دیگر در بزرگداشت این روز‌های انقلاب اسلامی ست. سنت اربعین که یادگار بزرگ حسینی و زینبی در تاریخ با عظمت تفکر اسلامی و انقلابی است بستر اصلی پیروزی ملت مسلمان ایران شد. از این رو همه فلسفه انقلاب اسلامی ایران در این جمله خلاصه می‌شود: فاطمی الحدوث و حسینی البقا.

اینک به شکرانه نعمت بزرگ امامت و ولایت، و به کوری چشم دشمنان قسم خورده‌ای که به دنبال سقوط نظام در سال چهلم آن بودند روز دوشنبه ۲۲ بهمن، به یاد امام عزیز و راحلمان و به نیابت از همه شهداء و بزرگان انقلابی که در میان ما نیستند، بی سابقه‌ترین و پرشکوه‌ترین تجمع مردمی سالیان اخیر را در بزرگداشت روز عزت و سربلندی مردم ایران برگزار، و تحقق همه جانبه آرمان‌های بلند انقلابمان را فریاد خواهیم کرد ان شاء الله.

 

ارسال نظرات