محدثه فطرتی و اسماء فطرتی دختران فعال بسیجی در نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی تمثال یکی از شهید و نماینده فقید میبد را به زیبایی طراحی کردند.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۴۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، در حاشیه برگزاری استقبال از شهید گمنام و نیز بزگداشت شهادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد درگذشت حجت الاسلام سیدجلال یحیی زاده نماینده فقید مردم میبد و تفت درمجلس شورای اسلامی در غرفه خواهران بسیجی حوزه خدیجه الکبری میبد طرح‌های کشیده شده از تصاویر نماینده فقید مردم میبد و تفت درمجلس شورای اسلامی و یکی از شهدا توسط دختران فعال بسیجی حال و هوای خاصی را به غرفه داده بود.
حوزه مقاومت خدیجه الکبری میبد در کنار به نمایش گذاشتن دستاورد‌های بانوان بسیجی غرفه طراحی از صورت و عکاسی از کودکان با فراهم کردن آتیلیه عکاسی که در آن نماد‌هایی از دفاع مقدس بود را نیز برگزاردر ایام الله دهه فجربرپا کرد که مورد توجه بازدیدکنندگان قرارگفت.
مادران دختران هنرمند محدثه فطرتی و اسماء فطرتی، بگم ریو جان نیز یک بانوی فعال بسیجی و فرهنگی است و افتخارش این است به همراه دخترانش به این صورت علاقه خود را به شهدا ابراز کرده و با معرفی خود به شهدا آرزو می‌کند با دعای خیر شهدا ادامه دهنده راهشان باشد.
محدثه فطرتی دانش آموز دبیرستان خدیجه الکبری میبد و اسماء فطرتی دانش آموز دبیرستان شاهد فاطمه الزهرا هر دو به مدت دو سال است که در زمینه طراحی و نقاشی با رنگ و روغن و طراحی با مداد با موضوع‌های طبیعت، بسیج، شهدا و... فعالیت دارند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات